Van rá lehetőség, hogy fellebbezzek?
Ha mobiljegyet vettem, de előbb lejárt minthogy a célállomásra értem. Az ellenőrnek így nem tudtam felmutatni. Számlát 10 km felett valamiért nem ad az alkalmazás, hiába igénylem.
Így csak a banki tranzakció lehet ami bizonyítékként szolgál. Elfogadható az? Ha igen, akkor kinek kell benyújtani a fellebbezést, hogy ne kelljen büntetést fizetni?
Egy fontos körülményt kifelejtettél: a járat késése miatt járt le az úticélod előtt a jegyed vagy te nem kezdted meg időben az utazást?
Utóbbi esetben kár ezzel vessződni, előbbi esetben pedig nyilván a pótdíjat követelő szolgáltatónál kell jelezni, hogy önhibádon kívül járt le a jegy.
Miért ne tudnád felmutatni?
Még az 1 éve lejárt jegyem ellenőri QR kódját is elő tudom most hívni... Arra később is bármikor szükségem lehet...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!