A legtöbb nógrádi településről sokkal gyorsabban lehet beérni busszal, mint vonattal.
Ahhoz, hogy a vonat versenyképes legyen, rengeteget kellene költeni a vasútvonalakra. Pl. A Balassagyarmat-Aszód vagy a tarjáni vagy a 75-ös vasútvonalra.
Ha úgy vesszük, hogy távolsági közlekedés, akkor belátható idő Gyarmat is, Tarján is vonattal, napi ingázáshoz viszont messze vannak Bp.-től, annyit nem akar vonatozni senki.
Inkább helyben kellene a vállalkozásokat fejleszteni, hogy legyen munka a körzetben, arra meg hogy Pásztóról Bátonyba járjon be valaki, a 60-80-al közlekedő BZ is elég, ha 120-as vonal lenne, akkor sem sokat jelentene hogy 20 helyett 14 perc a menetidő.
Azért sem lenne ez racionális, mert itt hiába halad a vonat 60-80-al stabilan, mégis elég ide a 2-3 részes BZ, miközben több olyan vasútvonal van, ahol 4-5 bhv kocsis ingavonatokat töltenek meg az utasok, annak ellenére is, hogy ott csak 40-50 a max sebesség, pl. 110, 142, de forglom arányában a 120a is nagyon lassú, előbb ezekre kellene költeni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!