Auto belso atalakitasa/modernizalasa?
Sziasztok,
Olyan ceget keresek, akik foglalkoznak auto belso es kulso de foleg belso atalakitasaval, de nem talalok.. letezne, hogy itthon nem is foglalkoznak ilyesmivel?
Alapvetoen 90%ban maradna a mostani allapot, fokent a kozepkonzolt szeretnem atszabni, egy ket kapcsolot, usb csatlakozot bepiteni, kozepso kartamaszt nagyobbra cserelni, egy par hangszorot belerakatni magass kozep es mely sugarzokat.
Ujraborozni a kormanyt..
Kivulrol kapna egy uj fenyezest, uj elso hatso lokharitot, a radar melle tolatokamerat es meg
szep uj felniket.. es kb ennyi is lenne. Tudom hogy ez kb egy 500-700ezer lenne, de ha mar belecsusztam es jol atbasztak az autoval, es voltam olyan hulye, hogy elkezdtem felujitgatni akkor szeretnem patika allapotba hozni, es amig ugy erzem ez a kocsi eleg nekem addig igy hasznalni.
Szoval, ha ismertek ilyen profi muhelyet, akkor kerlek irjatok le mert en vegig neztem a googlet, de nem talaltam.
Hát ilyeneket neked kell összelegózni. Vannak tuning műhelyek, akik aranyárban megcsinálnák. De neked kell konkrét elképzelésed legyen. Pl. az extra kapcsolókra kell egy igényes autóvillamosságis (bár nem egészen értem milyen extra kapcsolókat akarsz), kormányt kikapod, elviszed egy kárpitoshoz, ezren hirdetnek bőrözést. Kartámaszt is érdemes neked kiguglizni milyet is akarsz. aztán már bele lehet faragtatni egy szerelővel.
Ha valami bojlerszörnyet akarsz építeni, akkor típusspecifikusan megkeresed az üvegszálas lökösöket és viszed a kocsival együtt a fényezőhöz, ő majd festés után felrakja a gyári helyett.
Magyarországon nem úgy megy a tuning, mint a Pimp My Ride-ban, hogy betolod az ócskavasat valahova aztán egy full custom showcart kapsz vissza
Pedig pont arra gondoltam, betolom megcsinaljak fizetek.
Egyebkent en nagyon ellene vagyok a kamu sport lokosoknek.. szarnyaknak. A gyari el van repedve,es ugyan olyat fogok visszatenni ra. A hangszoroknak is gyarilag megvan a helye, oda minossegi cuccokat akarok rakatni,
Szoval ha a kozepkonzolt atakarom alakitattni, akkor kompozit muhelyet kell keresnem? Es ok megtervizk legyartjak be is szerelik? Vagy minden kulon embert igenyel? Keressek 3d-s tervezot, kompozitost, szerelot, karpitost, villamossagist..?
Ja, hogy gyári állapotra akarod?
Akkor semmi gáz, beballagsz a legközelebbi bontóba, megveszed a bontott lökösöket, vagy ha annyira nincs ripityára törve a mostani, akkor egy műanyagos meghegeszti. A középkonzolt pedig jó lenne látni és tudni mit is akarsz pontosan. Lehet, hogy ahhoz is elég egy műanyagos, aki átszabja amit akarsz.
Ha nem lenne titok a típus kicsit könnyebb lenne. Pl.: VW csoportos autókkal számos tuning műhely foglalkozik típusspecifikusan.
#1
Koszi, hogy irtok.
Ne gondoljatok semmi nagyoautora, ez egy Citroen kupe, pontosabban Citroen Xsara 2.0 136Le 2004-bol. 2005ben lett forgalomba helyezve, Magyar papiros auto.
A sztori annyi, van egy csaladi Suzuki Ignisunk azt ujonnan vettuk 2004-ben, pontosabban szuleim, bevallom mar akkor is borzalmas autonak tartottam, mivel elotte egy regi daciank az elott meg zsigulink volt.. igy ahhoz viszonyitva jobb, es vallalhatobb auto volt, foleg hogy uj, de a kenyelmi szinvonalat meg a zsigulinak se uti meg a daciarol ne is beszeljunk.. abba kenyelmesek az ules.. a futomuve meg eskuszom jobb kenyelmesebb mint egy 530as bmw-nek.. na ehhez kepest a suzuki, fapad.. csodalatosan megbizhato, es elvisz A-B, erre valo.
Itt jott az, hogy felnottem, vegeztem a foiskolaval, elkezdtem dolgozni es kellet az Auto, elkerni mindig szuszkat mar ciki volt.. es volt 600ezrem autora, bocs, nem autora mindenre.. atiras, biztositas, esetleg szerviz.. voltak elvarasaim.. ol:ne szakadjon le a vesem ha 4 kerekbol 1 beoe megy a katyuba.. sajnos a suzuki akkorat ut, hogy az aprotartobol szetrepuonek a 10 20 100ftos ermek.
Szoval, eovaras kompromisszum penz.
Akartam kenyelmes autot,
Ulesfutest
Klimat
Automatat.
Ja es ne egye a rozsda legyen megjelenese, ne legyen torott.. es legyen marka..mert hat barataimnak.. futotta bmw,re meg mercedeszre.. en se logjak ki..
Gyorsan le kellett adnom az igenyekbol, hiaba neztem audit, bmw-t, ami jo volt draga volt, ami bontoszokeveny volt az meg olcso, es szutyok az meg mar ciki.. es ekkor bamm jott egy hirdetes.. citroen xsara.. kupe is nagy motor.. klima is..
Elmentem, mentem vele, gyorsult mint haverom 530d-je, beleszerettem, alkudtam, ideadta 480ert.
Fel evig semmi baj.. majd szepen jott a leszakado kipuf, az uj katalizator, fuj fekek tarcsa ia betet is, uj gumik, uj szenzorok, uj vezerles, uj aksi, a futomu elso is hatso ia teljesen felujitottam, ami penzt kerestem kb minden honapban abbol a 60%a a szerelohoz ment.
Szoval van most egy patika auto, tenyleg az.. leszamitva a karosszerian a par karcolast, horpadast a torott elso es hatso lokost, a belseje szep, de nekem tobb kell egy kicsivel, es hiaba van felujitva.. 500nal tobbet nem adnak erte, jobbra ami tetszik es megfelelne azok 2milla korul vannak, annyim nincs, es valszeg arra is kolteni kell. Ezert gondoltam, hogy megadom neki a vegtiaztesseget.
Ennyi igazabol, inkabb beleteszek meg annyit amennyim van, es amugy sem szeretek tobbnek latszodni mint amit fel tudok mutatni, meg szeretem is ezt a kis kocsit, kenyelmes jo a futomuve.. a szuzukihoz alom, de egyebkent.. a premium autokhoz kepest sem rosz.
Roviden ennyi.
Leirom a tenyt.
SOHA nem lesz kesz.
Roviden:
Evekkel ezelott felhivott ismeros hogy egy hulladekot talalt a garazsukban es huzzuk el a vastelepre.
Garazst kinyitottuk, oroksegbol maradt mitsubishi 3000gt twin turbo pislogott ram vissza. Mivel ingyen megkaptam elhoztam.
A kocsi elso tulajos volt, 130e km, de kutyat tartottak benne :)) igy belul le colt lakva.
Kivul 2 horpadas de toresmentes.
1 milliot koltottem ra, az egesz SOHA nem lett kesz. Ekkor adtam fel, barki hozzanyilult raganyolt.
A raforditott ido es energia es penz eleg lett volna egy jobb autot venni, amit meg is tettem vettem dragan egy masik hibatlan 300 lovas vasat 4 evet boldogitott.
Szep volt belul kivul nem takolgatasok tomkelege.
Persze azt csinalsz amit akarsz, 1.5 eelv mulva ird meg mekkorat szivtal.
Igen, igazad van, es az elozo bmw-s hasonlatom lehet kicsit extrem volt.. de ha valaki atalakitana ilyenre..: [link]
Mar boldog lennek.
Csak tudod ezaz ordogi kor.. kolteszra es meg koltesz.. a ganyolastol felek en is.. profi munkat akarok ha mar bele teszem azt a par 100ezret, de ilyen atalakito muhelyet egesz egyszeruen nem talalok, nem hogy referenciasat.. ugy abszolult semmilyet.
A műszerfal átalakítása nem egyszerű, hogy az szép és igényes is legyen.
Amit én a helyedben csinálnék, az a következő: egy 2 DIN-es fejegységet tetetnék bele, a gyári rádió és körülötte lévő panel helyére. Ez már sokat dobna a középkonzol hangulatán.
Beépítenék egy tolatókamerát (párezres tétel), ami természetesen a nagy kijelzőn mutatná a képet.
Ezt egy régi HR-V-n megtettük, és máris nem tűnt annyira ósdinak az egész.
A műszerfalat akár bőröztetheted is (drága), vagy VTN fóliáztathatod. Szép minták közül lehet válogatni, igényessé lehet tenni vele a belsőt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!