Mennyi idejük van vissza az IK280-asoknak?





'80-as évekbeli gyártással kb. csak nagy szerencsével futhattál össze valami pótlóbuszként, amik még vannak azok szinte már mind a '90-es években gyártottak, de zömében amik futnak azok már inkább Classicok.
Az alkatrész utánpótlás egyébként megvan az üzemeltetésükhöz, de szerencsére azért már több Credo van az állományban, mint Ikarus, szerintem 3-4 éven belül kikopnak a 200-asok és maximum Classicok, 400-asok vagy EAG-ok maradnak (bár az EAG-ok lehet hamarabb eltűnnek).




















"de valahogy nem azt vettem észre, mint amik szét akarnának esni, van élet bennük mondhatni."
Persze, mivel a nagyobb részük vázcserén esett át.. Ha ez nem lett volna akkor a nagyobb részük már porrá rohadt volna xD





Szerinted a Rába motorok és a váltók nem döglöttek sorban az Ikarusokban? :)
Egy-két éve valamelyik kérdés miatt leszedtem a BKVtól az éves anyagkimutatást, csak nyúlt a szemem mennyi motort és váltót újítottak fel :D





"S egy Volvot, Merci motor ugyanúgy felújítható, mint az említett Rába?"
Persze.
"Nem mindegy, hogy 15 évesen, vagy már 5 évesen is beteges egy busz"
Mert szerinted a Rába motorok elmennek 15 évet megbontás nélkül, a többi nagy gyártó motorjai meg nem? Akkor nem minden haszonjárműben csúcstechnikájú Rába motornak kellene futnia? :D
Szerinted a világon mindenhol szopnak a beteges új járművekkel ahol nincs Ikarus?
" A kigyulladást már nem is említem."
Jobb is, a 400-asokba elég sok külsőégésű motor került :D
"az anyaghasználatot még akkor nem is említettem."
Mert az olyan jó volt az Ikarusnál? Olyan az anyag benne amilyennel rendeled..
Te amúgy hány éves vagy? :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!