Meddig lesznek szerintetek a régi 200-as Ikarusok forgalomban?
#7 "És mondom, Budapesten 2 percet kell várni a következő buszra, ami alacsonypadlós lesz."
hiába mondod, nem csak a hetes busz meg a metrópótló létezik. a 231-es fél óránként jár, és rendszeresen előfordul rajta 200-as ikarus. főleg időseknek kellemetlen.
Az Ikarus 200-as széria nem véletlenül volt olyan sikeres, és mára szerencsére rájöttek, hogy nem szabad az enyészetnek hagyni őket, és van pár ember, aki feltámasztja őket.
Az, hogy mennyire nem utas barátok, ez esetleg igaz arra, hogy fel kellett mászni a lépcsőkön. DE! Az ülések kényelme (párnázottsága, stb), elhelyezkedése, felosztása sokkal logikusabb és utas-barátibb volt, mint a mai buszokban. Az Ikarusokon kényelmesen tudtál állni úgy, hogy még mások kényelmesen elfértek melletted / mögötted. Ezt a mai buszokon - amiken jó esetben max 2 db nyitható lőrés-szerű ablakocska maradt a friss levegőnek - nem tudod megtenni, és bizony ezek a 2 személyes ülőalkalmatosságok sok esetben egyáltalán nem kényelmesek 2 embernek, és még csak testesnek sem kell hozzá lenni...
És azért 30-40 éves koruk ellenére az Ikarusok még mennek, kíváncsi vagyok a Citarok, Connectok, de akár a Volvok hol is lesznek csak 15-20 éves korukban...
Szóval nem kell leszólni a 200-as Ikarusokat, lehet fel és leszállni nem olyan könnyű róluk (de nagy és dédszüleink mégis elboldogultak vele anno), én bizony visszasírom őket, és mindig örülök, ha egy ilyenre kell felszállnom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!