Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Meddig lesznek szerintetek a...

Meddig lesznek szerintetek a régi 200-as Ikarusok forgalomban?

Figyelt kérdés
Meddig lehet még velük, rendesen utazni, tehát nem csak nosztalgiajáratban, hanem normál, hétköznapi járatban? Imádom őket, de fogyatkoznak rendesen, érthető, eljárt felettük az idő, az tény. Mennyi lehet még forgalomban az országban?
2021. jan. 6. 01:56
1 2 3
 11/28 anonim ***** válasza:
7E és 161E biztosan kap 435-öst.
2021. jan. 6. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/28 A kérdező kommentje:
#6 Mondjuk ez nagyban tükrözi a magyarok mentalitását. El nem tudnám nézni, ha valaki kínlódik a fel és leszállással, legyen az idős, babakocsis, vagy akár egy lábtörött. Elsősorban e-téren kellene változtatni, megújulni, utána jöhetne a buszok cseréje.
2021. jan. 6. 20:34
 13/28 anonim ***** válasza:
100%

#7 "És mondom, Budapesten 2 percet kell várni a következő buszra, ami alacsonypadlós lesz."

hiába mondod, nem csak a hetes busz meg a metrópótló létezik. a 231-es fél óránként jár, és rendszeresen előfordul rajta 200-as ikarus. főleg időseknek kellemetlen.

2021. jan. 7. 01:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/28 anonim ***** válasza:
83%

Az Ikarus 200-as széria nem véletlenül volt olyan sikeres, és mára szerencsére rájöttek, hogy nem szabad az enyészetnek hagyni őket, és van pár ember, aki feltámasztja őket.

Az, hogy mennyire nem utas barátok, ez esetleg igaz arra, hogy fel kellett mászni a lépcsőkön. DE! Az ülések kényelme (párnázottsága, stb), elhelyezkedése, felosztása sokkal logikusabb és utas-barátibb volt, mint a mai buszokban. Az Ikarusokon kényelmesen tudtál állni úgy, hogy még mások kényelmesen elfértek melletted / mögötted. Ezt a mai buszokon - amiken jó esetben max 2 db nyitható lőrés-szerű ablakocska maradt a friss levegőnek - nem tudod megtenni, és bizony ezek a 2 személyes ülőalkalmatosságok sok esetben egyáltalán nem kényelmesek 2 embernek, és még csak testesnek sem kell hozzá lenni...

És azért 30-40 éves koruk ellenére az Ikarusok még mennek, kíváncsi vagyok a Citarok, Connectok, de akár a Volvok hol is lesznek csak 15-20 éves korukban...

Szóval nem kell leszólni a 200-as Ikarusokat, lehet fel és leszállni nem olyan könnyű róluk (de nagy és dédszüleink mégis elboldogultak vele anno), én bizony visszasírom őket, és mindig örülök, ha egy ilyenre kell felszállnom.

2021. jan. 7. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/28 A kérdező kommentje:
Na igen, utolsó. Arról már nem is beszélve, hogy a Credokra, pl. E12 Ugyanúgy lépcsőzni kell, ha le akar az ember ülni, kivétel, ha van az ajtó mellett közvetlen hely. S baromi kényelmetlenek. [link]
2021. jan. 8. 06:27
 16/28 A kérdező kommentje:
EN12, bocsánat.
2021. jan. 8. 06:28
 17/28 A kérdező kommentje:
De most nézem, a Mercedeseken, Volvokon is ugyanúgy kell lépcsőzni.
2021. jan. 8. 06:38
 18/28 anonim ***** válasza:
Mutass már egy alacsonypadlós Mercedest vagy Volvót, amin UGYANÚGY kell lépcsőzni, mint egy 260-as Ikaruson! Az új járművekre egy lépcsőfok vezet, ami a rámpával, vagy szintbe hozott megállókkal mar nem is lépcső. Nem nekem gáz a magaspadló, aki a 10. emeletre is vígan felsprintel, hanem annak a több tízezer mozgáskorlátozottnak, akik ugyanúgy szeretnének eljutni A-ból B-be, mint bárki más, viszont ha nem alacsonypadlós busz érkezik, akkor negyed órát kell várnia a szakadó hóban is -15 fokban.
2021. jan. 8. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/28 anonim ***** válasza:
100%
alacsonypadló, légkondi, vegyes belső kialakítás, már rég megváltoztak az elvárások. az ikarus 200 derekasan helytállt az idők során, de a 2020-as években nosztalgiajáratra való.
2021. jan. 8. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/28 A kérdező kommentje:
18-as. Létezik olyan szó, hogy empátia. Hát tessék azt a mozgássérültet felsegíteni. De ezt írtam is.
2021. jan. 8. 13:55
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!