Meddig lesznek szerintetek a régi 200-as Ikarusok
forgalomban?
Figyelt kérdés
Meddig lehet még velük, rendesen utazni, tehát nem csak nosztalgiajáratban, hanem normál, hétköznapi járatban? Imádom őket, de fogyatkoznak rendesen, érthető, eljárt felettük az idő, az tény. Mennyi lehet még forgalomban az országban?
A BKV állományából legkésőbb a metrófelújítás végével kikerül az utolsó 280-as, 260-asok már most, januártól nem járnak.
A Volánbusz esetében vidéken még egy ideig előfordulhatnak, de a fokozatos buszcserékkel belátható időn belül eltűnnek.
2021. jan. 6. 02:01
Hasznos számodra ez a válasz?
2/28 anonim válasza:
Már úgyis több mint 40 évesek, a többi ország körberöhög minket, hogy ilyen idős járműveket tartunk állományban.
2021. jan. 6. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
3/28 anonim válasza:
Annyival maradnak, ha röhögnek. Budapestnek teljesen más jellege, varázsa van, mint más európai városoknak, és a 200as Ikaruszok nem cikik egyáltalán, mert nagyon vagány, érdekes hangulatjuk van. Ha nem tetszik, vársz 2 percet, amíg jön egy modern busz.
2021. jan. 6. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
4/28 anonim válasza:
3-as, ez nem csak arról szól, hogy ciki-nem ciki. Egy elvileg fejlett országban (és főleg annak fővárosában) 2021-ben nincs helye 25-30 éves magaspadlós buszoknak. Ez a villamosokra is igaz, de ott sajnos még nem állunk ilyen jól, ami Budapestet illeti.
Ez pont ugyanolyan, mintha a fél ország 1500-ös kockalámpás Ladával járna.
2021. jan. 6. 12:42
Hasznos számodra ez a válasz?
5/28 anonim válasza:
Annyira mindegy, hogy alacsonypadlós, vagy sem.. A kor megint nem számít, nehogy már valakinek illúziója legyen, hogy az 5 éves dízel buszok nem füstölnek, vagy nem szennyeznek.
2021. jan. 6. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
6/28 anonim válasza:
5-ös, az alacsonypadló nagyon nem mindegy. Nem kívánom senkinek, de ha volt esetleg már lábsérülésed, akkor talán tudod már, mennyire nem picsogás az, ha az embereket zavarja a magas padlószint.
2021. jan. 6. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
7/28 anonim válasza:
100ból 1 utasnál probléma. És mondom, Budapesten 2 percet kell várni a következő buszra, ami alacsonypadlós lesz.
2021. jan. 6. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
8/28 anonim válasza:
A csukisok még biztosan maradnak egy darabig. Cinkotán, Dél-Pesten szoktak leginkább járni. De gondolom, ott is már csak pótlásra adják ki őket.
Amúgy a 200-as széria egész jól meg lett csinálva. A 400-as sokkal gázabb, és bőven futnak még, főleg a 412-esek. A 415 még istenes, olyat volt szerencsém párszor vezetni. De a 405 is ultragáz már. Alig bír felmászni a budafoki emelkedőn, közben meg a lelkét is kiokádja korom formájában.
2021. jan. 6. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
9/28 anonim válasza:
5-ös, nézz utána egy 30 és egy 3 éves busz károsanyag-kibocsátásának. Egyébként érezhető is. Amikor állok az út szélén, és elindul egy Ikarus 260 (vagy akár 435), tiszta füst lesz az egész környék, viszont amikor egy új Merci, akkor sehol semmi.
2021. jan. 6. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
10/28 anonim válasza:
#8 Óbuda, Cinkota és Dél-pesti garázsok fix magaspadlós számokat adnak ki, tehát nem pótlásként járnak.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!