Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért nem fejlesztik falun a...

Miért nem fejlesztik falun a közlekedést?

Figyelt kérdés
Ha elmegyünk egy mellékvonalra, a vonatok sok helyen 40 km/órás átlagsebességgel közlekednek. Ez miért van?

2020. dec. 30. 17:13
1 2 3 4
 1/33 anonim ***** válasza:
71%
A MÁV hálózatfejlesztésre önerőből nem tud költeni, csak akkor, ha valami uniós pályázaton sikerül rá pénzt nyerni. Ilyen pályázatok pedig a TEN-T részét képező fővonalakra vannak, mert ezek a vonalak fontosak a teljes európai közlekedési hálózat szempontjából. A Bivalynagybüdös-Alsókecskeszakáll mellékvonal csak a MÁV-nak fontos, ezért saját erőből kellene vágányt, biztosítóberendezést és gördülőállományt fejlesztenie, hogy ne 30-40-nel araszoljon rajtuk a Bz, de arra meg egy fillérje sincs a vállalatnak.
2020. dec. 30. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/33 anonim ***** válasza:
81%

A személyszállítás mindenhol veszteséges.

Nem úgy értem, hogy a mellék vonalon és a fővonalon is, hanem hogy Németországban és Japánban is.

Nem lehet elkérni annyit a jegyért hogy megérje, mert akkor senki nem utazna. Állami támogatás nélkül nem működhet a személyszállítás, közszolgáltatás.

Úgyhogy a pályafelújításra is akkor van csak pénz amikor állambácsi ad rá.

2020. dec. 30. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/33 anonim ***** válasza:
58%

Sehol semmit nem újítanak már, amire nincs lehívva egy jó vastag EU támogatás.


Egyszer az is elfogy, vissza amortizálódunk a kőkorba.

2020. dec. 30. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/33 anonim ***** válasza:
54%
Mert a mindenkori kormány igyekszik rombolni a falvakat, a vidéket, és az embereket a nagyvárosokba kényszeríteni. A városi embereket sokkal könnyebb befolyásolni, és sokkal inkább függnek a multiktól, mint az önellátó falusiak.
2020. dec. 30. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/33 anonim ***** válasza:
68%

Mert a magyar vasúti hálózat annyira katasztrofálisan sz@r a második világháború óta, hogy végtelen mennyíségű pénzt kellene beleülni, hogy jó legyen.


Gondolj bele, hogy uniós forrásból még a fővonalainkat sem tudtuk 1975 utáni szintre hozni.. :D

2020. dec. 30. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/33 anonim ***** válasza:
42%

Pályázzon EU-s pénzekből Bivalynagybüdös-Alsókecskeszakáll is pár száz millióra. ÉS építsenek hozzá stadiont is, mert az hozza a pénzt, na, nem kell itt picsogni :D


Így csinálják a nagyok:

[link]

2020. dec. 30. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/33 anonim ***** válasza:
9%

Metrót minden faluba!


megérdemlitek, annyi adót fizettek be az államkasszába...

2020. dec. 30. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/33 anonim ***** válasza:
60%

Mert nincs rá pénz, ráadásul még veszteséges is. (Sajnos)


7. Egyszer megnéznem ahogy vársz a fedetlen buszmegállóban 4 órát egy fagyos téli napon.

Nem kell metró, se villamos, elég lenne egy 1980 körüli szintet elérni, amikor még új buszok, vonatok jártak óránként. Az a baj hogy most ugyanezek, a mára már csak éppenhogy életbentartott járművek járnak egy elég jelentősen járatritkított felállásban.

2020. dec. 30. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/33 anonim ***** válasza:
16%

a vidéki szárnyvonalak kihasználtsága a békafeneke alatt van


Azért hogy 5 ember utazzon egy motorvonaton8amiből általában 2-3 MÁV nyugdíjas és ingyen utazik) eléggé nem gazdaságos.

2020. dec. 30. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/33 anonim ***** válasza:
100%
Önellátó falusiak? Az öregeken kívül itt faluban is mindenki pont annyira életképtelen már, mint egy 10. emeleten élő városi ember.
2020. dec. 30. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!