Miért nem fejlesztik falun a közlekedést?
A személyszállítás mindenhol veszteséges.
Nem úgy értem, hogy a mellék vonalon és a fővonalon is, hanem hogy Németországban és Japánban is.
Nem lehet elkérni annyit a jegyért hogy megérje, mert akkor senki nem utazna. Állami támogatás nélkül nem működhet a személyszállítás, közszolgáltatás.
Úgyhogy a pályafelújításra is akkor van csak pénz amikor állambácsi ad rá.
Sehol semmit nem újítanak már, amire nincs lehívva egy jó vastag EU támogatás.
Egyszer az is elfogy, vissza amortizálódunk a kőkorba.
Mert a magyar vasúti hálózat annyira katasztrofálisan sz@r a második világháború óta, hogy végtelen mennyíségű pénzt kellene beleülni, hogy jó legyen.
Gondolj bele, hogy uniós forrásból még a fővonalainkat sem tudtuk 1975 utáni szintre hozni.. :D
Pályázzon EU-s pénzekből Bivalynagybüdös-Alsókecskeszakáll is pár száz millióra. ÉS építsenek hozzá stadiont is, mert az hozza a pénzt, na, nem kell itt picsogni :D
Így csinálják a nagyok:
Metrót minden faluba!
megérdemlitek, annyi adót fizettek be az államkasszába...
Mert nincs rá pénz, ráadásul még veszteséges is. (Sajnos)
7. Egyszer megnéznem ahogy vársz a fedetlen buszmegállóban 4 órát egy fagyos téli napon.
Nem kell metró, se villamos, elég lenne egy 1980 körüli szintet elérni, amikor még új buszok, vonatok jártak óránként. Az a baj hogy most ugyanezek, a mára már csak éppenhogy életbentartott járművek járnak egy elég jelentősen járatritkított felállásban.
a vidéki szárnyvonalak kihasználtsága a békafeneke alatt van
Azért hogy 5 ember utazzon egy motorvonaton8amiből általában 2-3 MÁV nyugdíjas és ingyen utazik) eléggé nem gazdaságos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!