Mit gondolhattak tegnap az Ócsa melletti vasúti pályán hagyott vagonban az utasok ?
A mozdonyvezető továbbment,az utasok meg egy órai várakozás után otthagyták a szerelvényt,és gyalog mentek tovább.
Hogy történhetett ilyen?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Emberek, tisztázzunk valamit.
Ez egy motorvonat volt, 3 ikermotorkocsi csatolva. Nincs semmilyen mozdony, nincs vagon.
Egyelőre tisztázatlan körülmények között a hátsó két egység ott maradt a nyílt pályán, személyzet nélkül, de utasokkal. Úgy tűnik, ezt megelőzte egy műszaki okokból történő nyílt vonali megállás, az ebből történő induláskor oldott a csatlás - és ez nem világos, hogy miért történt.
Azonban innentől kezdve a következő állomáson két ponton kellett feltűnnie a problémának.
1. Legkésőbb a vonat menesztésekor feltűnik a motorkocsivezezőnek vagy a vezető jegyvizsgálónak, hogy túl rövid a vonat.
2. Kihaladáskor a forgalmi szolgálattevő nem lát zártárcsát a vonaton. (A zárfény lehet, hogy működött.)
Ha egy ilyen helyzetben előbb az ellenirányú vonatot menesztik el, az vezethet balesethez a veszély késői felismerése miatt, bár itt aránylag sok idő lett volna valahogy kommunikálni a foglalt szakaszra járatott vonat személyzetével.
1.pontban,álljunk már meg egy pillanatra.
A motorkocsivezetőnek induláskor nem tűnt fel,hogy túl rövid a vonat? Ezt az újraindításkor már látni kellett volna,nem? Nincs tükre?
Ha én húzok egy motorcsónakot autóval,és azt elhagyom a pirosnál,akkor ha elindulok azt azért észre szoktam venni,nem? Furcsa.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Köszönöm a válaszokat.
Nem, nem akarom érteni,hanem ...nem értem.Nagy különbség!
Továbbra sem tiszta,miért nem vette észre a vezető,hogy elhagyta a kocsik egy részét,mert 80 m-t azért át lehet látni./13-as írta./
Én gyerekként számoltam meg 117 db-ból álló tartálykocsisort,ami valóban nem lehet már átlátni,ha ott elhagy valaki 1-2 kocsit a végéről,ezt aláírom,de ahol van összesen 3-4 kocsi,azt továbbra sem értem,de köszönöm a válaszokat.
15/ Külön igazad van abban,hogy az első kocsiban kell utazni,abból nem lehet baj.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!