A 431-es (v43) mozdonyban nem kell a kontrollert 0-ra tekerni, ha elérik a 120-as sebességet, de még messze van a következő megálló és lassújel sincs?
Amikor elindul pl egy 5 kocsis vonat a kontrollert fel kell tekerni 32 fokozatra, de csak szépen, nem gyorsan, aztán a söntöt is 4-re, amikor eléri a 120-at, akkor vissza 0-ra a konttollert és a söntöt is vissza.
Aztán, ha még mesdze van a megálló, lassújel sincs, akkor kb. 15 - 20 fokozatig vissza lehet tekerni a kontrollert egyből ++-ban is és úgy tartja nagyjából a 120-at.
Amikor indulásból felgyorsul 120-ra és a söntöt is vissza kell tekerni, a kontrollert is, akkor a kontrollert tényleg nem kell 0-ra tekerni vagy igen és aztán vissza kb 15-20 fokozatig?
Amikor én vezettem a barátom vezér volt és elvitt, 0-ra tekertük.
(Nem temerni kell, mert nem forog mint a 630-ban meg m41-ben csak, hogy irjam, aki mozdonyvezető, tudja, hogy működik a kontroller a v43-ban.
Azért fel le tekerést írtam, nem +-, ++,--, hogy értsétek).
Ha nem lejt és nem is emelkedik, akkor a szili nullára tekerve lassul. Még a mozdony is üresen. Ahogy felettem is írták, ha visszavesz belőle az bőven jó! A sebesség megtartásához kevesebb energia kell, mint a gyorsításhoz. De alapból lassul, ha nullára van tekerve.
válasz a kérdésedre. Nem kell nullára tekerni, egyből mehet 32 ről vissza 18-ig kb. Tehát eléri a 120-at, akkro vissza 18-ig (kb) akkor megtorpan, nem gyorsul, mert nincs elég amper a motorban,de tartja a sebességet, mert ahhoz meg elég, hogy ne lassuljon.
"a kontrollert fel kell tekerni 32 fokozatra"
djólenne ha lenne olyan szili ami ezt engedné... a legtöbbön már sokkal korábban lekorlátoz a védelem :D
A tönni írásod kb értelmezhetetlen... elég furán írtad le.
a lényeg a vonatoknál a mielőbbi gyorsítás aztán a kifuttatás. Így lehet a legtöbb energiát megspórolni.
Az "N" poziciót nem is említed. azt tudod micsoda? - nem nem a "0"
"Amikor én vezettem"
jogosítványod van?
Ha nincs akkor ez bűncselekmény! ugye tudod!
és ugye a barátod is tudja!????!!!?!?!
rá lehet ám erre b..ni elég koolyan!
főleg ha annyi eszed van hogy ide felírod!
Te nem értesz hozzá - ez egyértelmű
De ahogy leírtad a típusvizsgával rendelkező kolega is balf.sz a szilhez. Gondolom valami újhullámos szűkfarmeros kihaénnem Aki azt hisze azért került oda mert megérdemli - pedig nem.
Javaslom keress egy igazi mozdonyvezetőt aki tudja mi mire való és aki el is tudja mondani mi-mi és mi miért működik és mi hogyan működik. A szili nem egyszerű, viszont barom egyszerűen megérhető ha jól adják elő és ha van hozzá kis affinitásod akkor néhány nap alatt meg tudod tanulni. az 1960-as évek teknyikája, nem űrteknyika!
Csak ahhoz érteni is kell hogy jól add elő :D
Én csak annyit csináltam, hogy felgyorsítottam, 120-nál kontrollert vissza, söntöt is, aztán igen futtatni. Viszont a mozdonyvezető is én is mellette úgy csináltam, hogy vissza 0-ra,úgy mondtuk, aztán mivel nem krllett terhelés a gépnek, ++-ba egyből 15-20 fokozatig, de a kérdés arra irányult, hogy nem kell 0-ba tenni teljesen?!
Nem csak ennyit csináltam, a fázishatárokat is figyelni kell bár én tudom, hol vannak. Fázishatároknál légsűrìtő, szellőző, főmegszakító kikapcsolni, amikor elhagytuk visszakspcsolni. Fékezés, pedállal oldani a gépet. Lassújeleket nem is említem. Egy nyiltvonali vezetés ennyi. Persze, hogy a belső technikát nem tanulmányoztam át, de amit a mozdonyvezető csinál, belejöttem. Ez a lekorlátozás viszont új, ezelőtt 10 évvel még nem volt lekorlátozva.
Tudod hány vasútbarát vezetett már mozdonyt, még ismerek olyat, hogy a vezér felesége és 16 éves lánya is vezetett.
Írd le, hogy mitől bűncselekmény, mi a bűncselekmény neve.
na az ilyen esetekben - amikor az elkövető visszabeszél - szoktunk vizsgálatot indítani.
azt hogy más is csinálj ilyent még nem jogosít fel arra, hogy törvényt sérts!
Nem fogom végigsorolni a különböző paragrafusokat, úgysem értenéd.
vezetői engedély nélkül nem lehet gépkocsit sem vezetni. Miből gondolod, hogy a vasúti járművezetés különbözik ettől?
bűncselekményt követtél el te is és a mozdonyvezető is aki átengedte a vezetést.
A mozdonyvezető csak bizonyos személyeknek adhatja át a vezetést, meghatározott esetekben. Az vonatkozó szabályokról kérdezd a barátodat - ha már ennyire okos.....
Én mindenesetre a rendőrségi feljelentést hétfőn reggel hivatalból megteszem. A gyakorikerdesek.hu ki fogja adni az azonosítódat a rendőrségnek - nem tehet mást - ez alapján pedig az netszolgáltatódon kereszül el fognak jutni hozzád és a barátodhoz. El fogja veszíteni a munkáját miattad.....
Majd írd meg, hogy megérte-e itt okoskodni.
Kedves igazi vezérek, azt hiszem itt az ideje hivatalosan jelezni a vasút és a fórum üzemeltetői felé is ezt az eseményt.
Konkrétan bűncselekmény történt, a fórum ki fogja adni a kérdező adatait, emailcím és IP alapján a netszolgáltató kiadja a hatóságnak az illető adatait, valószínűleg a kérdező megússza egy felfüggesztettel, a vezér aki átadta a mozdony vezetését, jövő héten már nem vezér.
Abból is látszik hogy fingja nincs az egészről, hogy csak dobálódzik a szaxavakkal, de fogalma sincs miről beszél.
- Egy utas, akinek feláll a szőr a hátán a gondolattól, hogy ilyen balfék, akarnok hisztis hülyegyereke kezébe kerülhet a kontroller. -
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!