Zugló megállóhely 6 hónapon át tartó "felújításának" mi értelme volt így?
A "felújítás" jelentős részében a peron egyes részei le voltak zárva: a vonatok sokáig kb. 200 méterrel hátrébb álltak meg, illetve volt hogy a teljes gyalogosforgalmat az egyik oldalon kellett megoldani. Tehát az utasokat bizony elég jelentős kellemetlenség érte.
Ezután az eredmény egy elég minimál ráncfelvarrás, aminek a minősége megkérdőjelezhető: egyenetlenül lerakott térkő, megálló víz, beázó tető. Nem futotta a lépcső rendbetételére, arra, hogy a perontető és a lépcső feletti tető összeérjen, akadálymentesítésre, lámpaoszlopok cseréjére. Továbbra is ott van az épület, ami miatt balesetveszélyesen keskeny a peron.
Ezt a reálisan kb. 1 hónapos munkát a MÁV (alvállalkozója) fél év (!) alatt készítette el. Mindeközben a MÁV a mellét veri, hogy 50 állomás és megállóhely "újul meg", gondolom a többi is hasonló sebességgel és minőségben, tehát mit sem érve.
Ennek így mi értelme van? Zugló megállóhely semmiben nem lett jobb. Ráncfelvarrás történt, mert gondolom a MÁV-nak is ciki volt már, hogy 20-30 éve nem költött egy vasat sem a megállóra, de az utasok ettől semmilyen gyakorlati javulás nem tapasztalnak (sőt, fél évig szívatták őket). Cserébe jó sok pénzbe került, és amikor végre elhatározzák a _tényleges_ felújítást, akkor ez az egész mehet a levesbe.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!