Mi a cél, hogy v63-as mozdonyokat tesznek személyszállító vonatokra?
A 100-as vonalon mostanában egyre többet lehet látni személy, sebes de akár ic vonatokon is v63 gigant mozdonyt. Eddig v43 szilik továbbítottak majdnem minden személyszlító vonatot, mert néhányat traxx továbbít. V63-as csak tehervonattal járt, mostmeg egyre többszőr lehet személyszállító vonatokkal látni gigantokat. De nem erre, újabban a miskolci 80-as vonalon is rákaptak ,hogy a személyszállító vonatokat gigant továbbítja.
Pedig sziliből van a legtöbb, a még jól működò kb. 230 szilit kellene rá rakni + vannak traxxos vonatok, a 80-ason nincs, de a 100-ason több traxx járkál. Az összes gigantot tehervonatra kéne tenni és nem kéne az öbb-től taurusokat bérelni. Különben is azok a vonatok amiket szi vitt, olyan jóv mutattak szilivel, most meg gigant viszi.
Mi a cél, mit akar a máv, hogy rákapott a Debrecen-Záhony, vslamint a miskolci vonalon is arra, hogy a személyszállító vonatok egy részét v63 gigant továbbítja?
Tapolca csak dízelekkel jár.
Fehérvár és Kanizsa csinálja arrafelé a villanyt.
Ahol én lakom a 100-as vonal majdnem közepén, ott a vonatok legtöbb részét Debrecen, Nyíregyháza hordja. Püspökladánynak is van asszem 7 pár vonata pestre, 3 a keletibe 4 a nyugatiba, Sőt még Záhonynak is van vonata meg Miskolcnak is van egy city kanyar a 100-ason. Elmlített gépészeti főnökségeknél dolgozó villanyos vezérekkel sokat beszéltem, mindegyik nek megvsn gigantra is.
Sőt még a Szegedieknek is megvan pedig Szegeden gigant sem jár szinte csak évente max 2x.
De lehet a Dunántúlon máshogy van, az egy külön világ. A Dunántúlon picit másabb JOBB is a helyzet mint a Dunától keletre.
Így értem. Szóval a ugyanaz a vezér átűl Fehérváron a villanyra.
A 100-ason is szokás az, hogy nem minden esetben ugyanazzal a mozdonnyal jön vissza a vezér amivel felmegy pl.a nyugatiig. Legtöbbször igen, de azért több forduló is van ahol nem.
Van pl.a 6295sebes, felmegy a nyugatiba, felér 17.30-ra leteszi a gépet és pesten van 5 órát, 22.28-kor sebessel jön vissza szintén de másik géppel.
Nincs már beosztott forduló.
Emlékszem Nyíregyháza járt 4 giganttal, 7 szilivel
Debrecen 4 giganttal 8 szilivel
Püspökladány 2 giganttal 2 szilivel
Záhony 3 szilivel, és Nyíregy adta a gépeket.
Mostmár ez nem létezik.
Valamelyik nap Székesfehérvári szili vitte a Záhony-Cegléd személyt. Az egész országban forognak a szilik, meg a gigsntok, sőt a traxxok is. A traxxok még külföldre is kijutnak.
Ami pl kiviszi Temesvárra délután a Traianus IC-t, Temesváron nem áll le, beleforog Román fordába és elhoz egy román belföldi vonatot aradig, onnan visdza Temesvárig és másnap reggel vissza Budapest keletibe.
Sőt tegnal tudtam meg, hogy Miskolcnak van egy olysn fordulója, hogy Miskolcról Füzesabonyig elmegy személyel szilivel, ott átűl a vezér csörgőre és elhoz Debrecenbe egy személyvonatot, majd vissza Füzesabonyba és vissza szilire éx vissza Miskolcra. Úgyhogy nem mond hülyeséget mégsem ez a Tapolcai válaszoló.
Sajnos Debrecennek meg van egy olyan kanyar Pestre, hogy reggel elviszi a Tokaj ic-t körbe a 80-ason a keletibe és hozza a Rózsa ic-t vissza Debrecenig. Ez egy nagy kanyar jó hülyén lett megoldva, mert az összes többi pesti kanyar Debrecennek a nyugatiba van a 100-ason.
Nyíregyházának pedig gigannttal van napj két tehervonat Dunaujvárosra.
Úgyhogx össze vissza járkálnak a mozdonyok is meg a vezérek is.
Arról nem beszélve, hogy nincs már beo. gép sem.
De az való igaz, hogy kb.1 hónapja a 6205 sebes a 6214 személy 7 napból 5x giganttal megy. Szóval szándékosan tesznek rá gigantot, nem azért mert elromlott a szili.
Arra tudok gondolni mégy hogy lehet vannak gyakornok vezérek Püspökladányban, mert az emlitett vonatokat az a telepállomás hordja és lehet most vizsgáznak gigantból de fogalmam sincs.
Egyébként régen mikor Balatonfüreddn nyaraltunk gyerekkoromban az északi parton nagy sláger volt a NOHAB. Mikor jöttünk vissza, hiába Fehérvártól drót van, a nohab vitte végig a déliig a vonatot, de lefelé Fehérvárig szili és ott gépcsere volt. Ez a 90-es években volt. Emlémszel rá utolsó?
Amúgy most is van egy Kárpát festésű nohab ,a multhéten Hajdúszoboszlón láttam. Ott most nagyon szét van rombolva az állomás.
Igen, az könnyen lehet, hogy típus miatt tesznek rá Gigantot, ez nem példátlan esemény.
96-ig volt olyan vonatpár amit végig Nohab vitt, utána alakult ki a Fehérvári gépcserés rendszer a Tapolcáról a Délibe tartó vonatokra.
Ha már Nohab dec 28-án Tapolcán ismét lesz egy kis műsor :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!