Motorvonatokra sosem kötöttek személyszállító kocsikat? Gyengék ehhez?
Figyelt kérdés
régi BZ-k jutnak eszembe amiket mindig vagy magában, vagy kettőt összekapcsolva lehetett látni2018. jún. 16. 21:43
1/10 anonim válasza:
Húzni biztosan nem, mellékvágányon, tárolón állva azonban igen, szokott lenni ilyen.
2/10 anonim válasza:
Mivel nem arra tervezték őket. Alapvetően el tudja húzni, de például fűtési feszültséget sem tud biztosítani, a vezérlése a megszokott 24 volttal szemben 48 voltos, illetve durván mondva két BZ mellék tesz ki súlyban egy átlagos személykocsit.
3/10 anonim válasza:
A Bzmot szokott húzni két Bzx mellékkocsit, és más motorkocsik is szoktak személykocsikat húzni, jelenleg pl. a BDVmot, BVmot, BVhmot, korábban az MDmot, ABmot és társaik is húzták személykocsikat, ez egyáltalán nem ritka jelenség.
4/10 anonim válasza:
Én sem értem a kérdést, hiszen egyes típusok, beleértve a Bz-ket is, valójában egész sok kocsit szoktak húzni és a Bz kivételével a szóló üzem a ritkább (sőt, többnyire egy vezetoallas van a magyarországi motorkocsikon, tehát muszaj húzniuk minimum egy vezérlőkocsit).
5/10 Mopat válasza:
Régebben voltak olyan öt tengelyes dízel(vagy éppen villamos) motorkocsik, amelyekhez nem készült saját mellékkocsi, hanem normál személykocsikat húztak. Ilyen volt a MÁV Bbmot, de más vasutaknál is voltak hasonlók. Vagy kisvasutaknál is voltak, a Dmot950 azóta is megvan. De van egy a Gyermekvasútnak is. Sőt, a jó öreg MDmot személykocsijait egy szerelvénybe lehetett sorozni a normál kék személykocsikkal. Debrecen körül ez sokszor előfordult. Igaz, normál vonathoz raktak MDmot személykocsit. A fordítottjára nem emlékszem, hogy MDmot szerelvénybe tettek volna kék kocsit...
6/10 anonim válasza:
Kérdés, hogy mégis miért köznének rá sima kocsit? Ha kell akkor sorolják őket 2-3 szerelvényből.
7/10 anonim válasza:
Debrecenben a saját szemeddel láthatod, hogy MDmot húz személyszállító kocsikat az egyik mellékvonalon.
8/10 anonim válasza:
MD azért kicsit más kategória alá esik, felépítésben közelebb áll egy mozdonyhoz mint egy motorkocsihoz, és teljesítményben is eléggé feljebb van a maga 800 lóerejével, a D10-es motorral remotorizált Bz-k 310-éhez képest.
9/10 anonim válasza:
#7: Biztos vagy ebben? Tudtommal évekkel ezelőtt kivonták őket a forgalomból.
10/10 anonim válasza:
A 3017-es a Nosztalgiáé, az a mai napig üzemel, illetve gyakran beteszik tolatószolgálatba illetve permetezővonatokat is szokott vinni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!