A BKV jegyek, bérletek nem drágák?
Én most nem uszítani, vagy hőbörögni akarok, egész egyszerűen, én egy kicsit drágállom a BKV árait, főleg a jegyeknek, annak fényében, hogy a budapesti közlekedés mennyire átszállás központú...
Ausztriában például a jegyek 10%-al drágábbak, viszont ugye mondanom sem kell, hogy az átlag fizetések nem csupán 10%-al magasabbak, hanem sokkal...
Ez nem kéne, hogy egy szempont legyen, egy részben állami finanszírozású cégnél?
Illetve ugye Ausztriában nem is ennyire átszállás központú a közlekedés, vagyis a jegy áráért az utas többet kap az esetek nagyobb százalékában, mint itthon...
Hát igen, nekem ez az egyik legnagyobb problémám vele, hogy a 2 megálló is annyi mint a 15... És ha mondjuk át kell szállnom és 2 busszal kell mennem ÖSSZESEN 4 megállót, az 700 Ft.
És 90%, hogy át kell szállnom, mert logisztikailag ilyen az egész budapesti közleedés.
Valamint érdekes módon, Ausztriában kevesebb a régi, esetleg megkárosodott jármű, a megállókban a betört üveg, a szétvert, össze hugyozott/hányt pad/szék...
Sokkal modernebbek a járművek, mindenhol van klíma, kamera, de még sokáig sorolhatnám.
Kvázi ugyanabból a pénzből.
És nincs 60 éves orosz, életveszélyes metró...
Sokkal több az akadálymentesített megálló.
Mutass már legalább egy db 60 éves orosz metrót Bp-n. Kérlek.
Amúgy havibérlettel 300 forintért 24 órában bárhonnan bárhová elvisz.
Ennyiért egy sajtbureszt nem kapsz már a mekiben,
Nem drága.
Nem érdekel most a bérlet ára, bár azzal sem vagyok megelégedve, mert más országokban ugyanennyiért, vagy csak picivel többért minőségibb szolgáltatást kapok...
Viszont ne takarózz a bérlet árával, ne mond, hogy "ott a bérlet, a jegy ára mindegy is", amikor hogyha én alkalmi használója vagyok a BKV-nak, ugyanúgy megérdemlem a korrekt árakat.
Az nem korrekt, hogy elkérnek 700 forintot 4 megállóért, vagy 1050 forintot 6 megállóért, vagy 1400 forintot 8 megállóért, stb.
És tudom, hogy van napi jegy, ami 3500 forintért baromi drága, akkor éri meg nekem ha 10* szállok át.
És ezért a pénzért nem kapom meg azt a minőséget, amit más európai országokban, ugyanennyiért.
A metrókból meg szándékosan olyat vásároltak használtan, amit már régen ki kellett volna vonni a forgalomból, persze ezt drágábban mint egy modern metrót lehetett volna, újonnan.
A kérdés úgy szólt, hogy mutass legalább 1 db 60 éves orosz metrót Budapesten.
Elsőre kitérő hablaty volt a válasz.
Megpróbálom ismét:
"mutass legalább 1 db 60 éves orosz metrót Budapesten"
Ha erre is kitérő hablaty lesz a válasz, kénytelen leszek elkönyvelni, hogy csak nagyot akartál mondani.
A jegyes témában részben igazad van. De azért lássuk be, hogy nem túl életszerű az, hogy valaki 2 egálókra száll fel a buszra, és minden 2 megálló után másikra száll át.
Mert a díjszámításos résznél ezt mutattad be.
Nem mondom, leetna jegyrendszeren alakítani, de így sem drága a szolgáltatás.
Különösen figyelembe véve azt, hogy 2010-2011 óta nem emelkedtk a díjak, ami azért valljuk be, irreális.
Amúgy pesten is a buszok túlnyomó többsége alacsonypadlós, egyre több a klímás is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!