Akinek lenne annyi pénze hogy megépítse, az pedig tudja hogy felesleges pénzkidobás, értelmetlen, sosem térülne meg.
Korszerűtlen, nagy, sérülékeny, nehezen irányítható, méretéhez és üzemeltetési költségeihez képest nevetségesen kevés utast tud szállítani nagyon lassan.
2018. aug. 19. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
2/11 anonim válasza:
Pénz. Rengeteg pénz, lehetőleg olyan, ami nem baj, ha mem térül meg.
2018. aug. 19. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
3/11 anonim válasza:
Valakinek nagyon sok felesleges pénz... még a Titanic 2-t sem vállalták be, pedig az azért nagyobb figyelmet vonzott volna, és lehet idővel meg is térült volna.
2018. aug. 19. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
4/11 anonim válasza:
Miért ne térülne meg? Persze én nem úgy építeném újjá, hogy működőképes legyen (semmi értelme nem lenne), csak egy bemutatható replika lenne egy közlekedési múzeumban pl. Szerintem behozná az árát.
2018. aug. 19. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 anonim válasza:
"csak egy bemutatható replika lenne egy közlekedési múzeumban pl. Szerintem behozná az árát."
Az a baj, hogy kb 2 fotbalpályányi területen se férne el, akkora monstrum.
2018. aug. 19. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
6/11 anonim válasza:
Anyagi érdek. Ha ez meg lenne, már építenék is ezerrel.
2018. aug. 19. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
7/11 anonim válasza:
#5: Ebbe mondjuk nem gondoltam bele. :D Akkor így tényleg nem lenne értelme újjáépíteni, legfeljebb az utas rész belsejét, de az mégsem ugyanaz lenne, mint látni a teljes Hindenburgot a maga valójában.
2018. aug. 19. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
8/11 anonim válasza:
Semmi, mert fölösleges pénz-, idő-, nyersanyag-, technológiapocsékolás lenne. Ahogyan az lenne Howard Hughes Hercules-ének újraépítése és működtetése, vagy a HMS Hood csatacirkálóé. Egy Hispano-Suiza replika megépítése már egész más tészta.
2018. aug. 20. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
9/11 anonim válasza:
Mértéktelen pénz és elszántság.
Egyrészt egy 10 éves technika nem felelne meg semmilyen mai követelménynek. Másrészt se gyártóüzem, se szakemberek, se semmi nincs meg hozzá. Plusz ma már sokkal modernebbet lehetne gyártani, ha lenne rá igény.
Kicsit olyan ez, mint a régi vasutak. Magyarországon is van 1-2 lelkes ember, lelkes csoport, 1-1 szervezet aki mondjuk üzemelteti, karban tartja a gőzmozdonyokat. De azok is napról napra élnek. De hasonló a helyzet szinte minden "nosztalgia" és old timer dologgal.
2018. aug. 21. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
10/11 R_S_T válasza:
#7: egy része újra van építve a Zeppelin múzeumban Friedrichschafen-ben.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!