Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » EU be akarja vezetni a 30...

EU be akarja vezetni a 30 km/h sebességhatárt. Ez nem sokkal veszélyesebb?

Figyelt kérdés
50-nél is egy csomóan mobiloznak vezetés közben, 30-nél kb. mindenki fog, mert halálra unja magát 30-as sebességnél. Mindenki előzgetni fogja a 30-al menő autókat. Ott a gazdasági oldal, minden lassabban fog városon belül odaérni a célhoz.
2017. júl. 5. 19:43
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
8-as, maguk a dugók valóban növelik a károsanyag-kibocsátást. De ha egy útszakaszon hosszan leviszed a sebességhatàrt, az jellemzően önmagàban nem okoz torlódást (azt inkább a rossz lampaprogramok és kereszteződések indukálják), viszont a károsanyag-kibocsátás mérhetően csökken. Ezért szokás Ausztriában, Németországban olyan szakaszokon korlátozni a sebességet, ahol amúgy a magasabb sebességű közlekedés feltételei adottak volnának. (Persze van, ahol inkább a zajcsökkentés az indoka ennek, de más helyeken a károsanyag-kibocsátás.)
2017. júl. 6. 07:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim ***** válasza:
100%
A legtöbb autó 50-80 km/h között eszik a legkevesebbet, a 30 olyan lassú, hogy ott már töbebt eszik, mint 50-60nál. Ezáltal jobban is szennyez. Szóval még ez sem jó érv a 30-as korlátozás mellett.
2017. júl. 6. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 Alex Fly ***** válasza:
0%
És az elég érv, hogy egy elütött gyalogos túlélési esélye az 50-hez képest kb. 90%-kal nagyobb?
2017. júl. 6. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 anonim ***** válasza:
100%

13.


0 km/h - nál pedig 100 % - os.

2017. júl. 6. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 anonim ***** válasza:
Nem Alex Fly, nem elég érv.
2017. júl. 6. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 Alex Fly ***** válasza:
@15: ha egy kisvárosnyi ember életénél fontosabb a kényelem, akkor ott gondok vannak.
2017. júl. 7. 04:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 anonim ***** válasza:
Ja, egy kisvárosnyi ember meghal, ha 50-el megyek, és nem 30-al.
2017. júl. 7. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 Alex Fly ***** válasza:
@17: pontosan. Egy városnyi ember nem hal meg a balesetben, ha az őt elgázoló gépjármű 50 helyett 30 km/h-val halad. Plusz azok a balesetek, amik nem történtek volna meg az alacsonyabb sebességhatárból adódó rövidebb féktávolság miatt.
2017. júl. 8. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim ***** válasza:

ezt nem fogják megengedni mindenhol a lakott terület teljes mivoltára... azt rendben van hogy vannak zsúfoltabb helyek ahol ésszerű a 30 km/h (egyébként ha a járművezető veszélyesnek ítéli meg akkor önmagától lelassít legalábbis magamból kiindulva) ráadásul a 70 km/h pedig meg kellene engedni ahol a feltételek teljesülnek a sebességnövelésre

a másik hogy azért egy várost nem lehet megbénítani teljesen ilyen alacsony sebességhatárokkal

valami hasonló baromságot akartak a zöldek, hogy autópályán a legmagasabb sebesség a 100-110 km/h lehessen a környezetszennyezés miatt és abból se lett semmi - jó a 130 (amit 140-re emelnék, mint a lengyeleknél) én így is ráteszek +20 km/h-t

2017. júl. 10. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 Alex Fly ***** válasza:
Ha a teljes városra nem is, de az ésszerűnek tűnik, hogy főútvonalakon maradhat az 50, mellékutakon 30.
2017. júl. 10. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!