A vasúti sorompó honnan tudja, mikor kell fehérre váltani?
Én értem, hogy mit írsz / mint sokan , akik ezzel foglalkoznak, nap mint nap/, de nem szolgálja a megértést, mivel nem hétköznapi nyelven van leírva. Ha én kérdeztem volna, elküldenélek a s. valamibe. A kérdés nem erről szólt. Ne mutasd már, hogy részleteiben mit tudsz az egészből.
Azért vagyok felháborodva, mert te a saját tudásoddal akarod érzékeltetni, és a valóban jól működő fény és fél sorompók ellen hangolni, mondván hagy féljenek az emberek!
Én nem állítom azt, hogy jobban tudom, / bár 40 naptári éven - ami 50-55 évnek felel meg, valójában, mivel ez a valóság, és a hetedik F2-t tanultam meg legutóbb, ahhoz még te a béka s. sem vagy!
Be másolom újra a kérdés, hátha a szövegmegértésbe segít: A vasúti sorompó honnan tudja, mikor kell fehérre váltani?
"Azt tudok,hogy egy érzékelő érzékeli,ha jön a vonat,de azt hogy érzékeki,ha már elment?" Nem az kerdezi, hogy a "bakter" mit tesz vagy akar tenni, hanem azt, egy működő gép. Ha nem érted, kérd számon az oltatódon, vagy a
szüleiden. A pontnak /./ az a/ "S"/ -nek és az /,/-nek nagyon fontos szerepe van a leírtakban. Amit javasolni tudnák a saját érdekedben, hogy nagyon gyorsan orientálogy az oktatáshoz, amig nem csinálsz magadnak vagy másoknak bajt. Valószínűleg ismered a mondást: -aki tudja az csinálja, aki nem az tanítsa vagy ellenőrzi!!
Hát B+, te elmeháborodott vagy.
Az egész írásom arról szól, hogy mennyire biztonságos és megbízható a rendszer. És legfőképpen azért írtam, mert a te hsz-od után halálfélelme lett valakinek, ezt szerettem volna feloldani.
Igaz, nem csak a ritkán alkalmazott tengelyszámlálós sorompót ismerem, mint te, de hát csak attól bízhatnak az emberek az automatikában, hogy elhallgatják előlük a lényeget?
Sokakat érdekel, hogy hogy műxenek a sorompók, ezért írtam le az alapokat, civilek számára is érhető, egyszerű megfogalmazásban. Arra gondolva, hogy ha valamit megismer az ember, akkor már jobban tud bízni benne.
Ezt nézd meg [link]
Korszerű sorompóberendezések
A kezelő fel tudja oldani a pirosat mikor jön a vonat !
Tudni tudja, de nem akarja. :)
Erre borzasztóan odafigyelnek, sok forgalmista rettegve nyúl oda, amikor muszáj, és fejben végigveszi a az országban közlekedő összes vonatot, hogy melyik hol tart. De a gyakorlottabb is inkább háromszor gondolja végig, mint egyszer sem.
Direkt balesetet csinálni meg nem biztos, hogy így akar, mert látványosabb a buli, ha kisiklasztja a vonatot, ezt már az indiános könyvekből is tudjuk.
Mint írtam:
"Alapvetően mindig legalább 2 vagy 3 hibának vagy emberi mulasztásnak kell EGYIDEJŰLEG fennállni, hogy baj legyen a vasúti közlekedésben."
A véletlen felnyitásnál kell ugye egy alaphiba, ami miatt muszáj lesz megnyomni a gombot, és ehhez szükség van még a kezelő személy hülyeségére.
Az ilyen semmit nem villogó sorompó kifehérítésénél inkább a ráfutásos közúti balesetek veszélye számottevő.
Mint a filmben is mondták, első nyomásra a sötét sorompó pirosat kezd villogni, második nyomásra lesz fehér.
A sötét sorompó a sofőrök felének azt jelenti, hogy ott lehet menni 100-zal. Aztán mikor a bakter először nyom, a sorompó pirosra vált, akkor a sofőr megijed, nyom egy padlóféket, a mögötte ugyancsak 100-zal közlekedő meg seggbetolja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!