Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » A németek mint nagy autós...

A németek mint nagy autós nemzet, miért szivatják az autósokat szándékosan?

Figyelt kérdés

Van itt olyan aki kint él és van infója erről?

Miért van az hogy az elvileg korlátozás nélküli autópályákon gyakran nem lehet elmenni pár km-nél többet hogy ne lenne valami 120-as korlátozás, vagy egy 10-15 km-es "Baustelle".

Némely már 4-5 éve kb ugyanott, kezd emlékeztetni a '80-as évek M7-esére siófoknál, amikor 5-6 évig ugyanott volt a dózer és sóderkupac, aztán '90 krül megindultak.


A másik amit megfigyeltem, 5-8%-os lejtőn rendszeresen 120 a korlátozás, 8%-osnál meg 100, gyakran lent vár a villantó.

Aztán ahol jön ugyanekkora emelkedő, szépen ki van téve a feloldó tábla, hogy "ne, menny paraszt".

Nem mintha nem tudna az ember felfelé menni, csak ott kicsit más mutat a fogysztás.


Kicsit ez már olyan mintha szándékosan kereszte akarnénak tenni. Vagy így akarják kersztül vinni a meg nem szavazott limitet?



2016. aug. 20. 17:15
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
100%

Azért, mert k**va sok út van, amit szeretnének állandóan karbantartani, ezért a sok Baustelle. Nemcsak Németországban van ez, hanem mindenütt. Szerencsére Magyarországon még nem romlottak el az autópályák, de majd itt is lesz olyan.

A másik meg: tiszta domb egész Németország, tele kanyarokkal. Sokszor nyálkás az út, nem jó a tapadás. A 120-as tempó sokszor teljesen indokolt.

2016. aug. 20. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 A kérdező kommentje:

Az világos hogy sok van, de ismerek olyan 12 km-est, ami 2012 óta szinte ugyanott van.

Meg szó szerint egyre több a 120-as korlát.

Pl. melóba 40 km-t melóba nem pályán megyek, hanem inkább sima óton, mert ott mehetek 100-zal.

A pályán kb 4 km-t mehetnék 100 felett, aztán 100 aztán az elkreülőn végig 80, már amikor nincs baustelle, de ugyanott minden nyáron valamit kitalálnak. Tavaly burkolat, idén korlát. Jövőre jönnek majd a lefolyók vagy tudomisén.

Inkább a közelébe nem megyek, mert reggelnte még hozzájönnek a töketlenkedők, aztán csak állunk és bámulunk. A főút nyugis, és gyorsabb. Egyedül 100 km felett érdemes szinte pályával próbálkozni. Így mi értelme?

2016. aug. 20. 17:33
 3/19 A kérdező kommentje:
Azt nem is említve, hogy WOlfsburgan a VW-hoz vezető szakasz olyan kockás, hogy a régi M7 ahhoz képest tükörjég. Majd leharapja az ember a nyelvét. Ezt szerintem presztízs kérdés lenne megcsinálni, ha már ott az "Autostadt".
2016. aug. 20. 17:36
 4/19 anonim ***** válasza:
100%
De bakker, hát olvasod amit írsz? Egyszer az a bajod, hogy megcsinálják, aztán meg azon vagy kiakadva, miért nem csinálják meg?! Eszem faxom megáll. Tipikus magyar mentalitás, semmi nem jó.
2016. aug. 20. 17:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 A kérdező kommentje:

Látom felfogtad a lényeget....

Az a baj hogy nem megcsinálják, hanem évekig szüttyögnek egy helyen, és nincs látszata, mert vagy dugóban állsz, vagy kiszakad a futómű.


Inkább a tied a tipikus magyar mentalitás. Hülyének lenni egy felvázolt probléma megértéséhez, és ha nem értjük akkor mi, tuti a másik hülye, és kössünk jól bele.

2016. aug. 20. 20:17
 6/19 anonim ***** válasza:
100%

És te feltételezed, szándékos autósszivatás van amögött, hogy több évig tart egy autópálya-csomópont építése vagy egy többsávos felüljáró felújítása?


Mert te nyilván hamarabb meg tudnád csinálni. Egyértelmű, hogy csak az autósok szopatása a cél.


Azt pedig tudom, nehéz elfogadni, hogy a sebességkorlátozások célja a biztonság, ezért nem is próbálom neked megmagyarázni. Te úgyis jobban tudod, hogy csak a személyed elleni támadás van a táblák mögött.

2016. aug. 20. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 A kérdező kommentje:

Sőt, mondok még egy példát, ami nem autópálya. Volt kisvárosunk összes főbb bevezető útját valami indokkal évente feltépik, hogy lehetetlen közlekedni ki és befelé.

Még magyarázat lenne hogy rákényszerítsék az embert a villamosra, ha 2 évente a síneket nem tépnék fel.

A többi, ingázóknak nem olyan fontos utcákat me olyan állapotban hagyják hogy egyszer nekem is szétugrott a lengéscsillapító egy kátyú miatt. Tehát itt sem az a baj hogy csinálnak valamit, hanem az hogy nem az általános jó állapot a lényeg.

Teccikérteni? Remélem nem voltam túl bonyolult.

2016. aug. 20. 20:22
 8/19 A kérdező kommentje:

"Azt pedig tudom, nehéz elfogadni, hogy a sebességkorlátozások célja a biztonság, ezért nem is próbálom neked megmagyarázni. Te úgyis jobban tudod, hogy csak a személyed elleni támadás van a táblák mögött."


Nyilván ami a régi légzsák nélküli lélekvesztőkkel nem volt veszélyes, most hirtelen a hiperszuőper biztonságos autókkal veszélyes lett. Logikus a gondolkodásod.


Egyébként nem csak én látom így, hanem az egyébként törelmes németeknek is gözölög a feje, amikor mentünk hannover felé, a kolegám azon mérgelődött, hogy ott új sima burkolta van, és 1,5 órán keresztül a felében giga baustelle volt a másodikban meg 120, ami korábban nem volt.

2016. aug. 20. 20:28
 9/19 A kérdező kommentje:
Egyébként meg utaltam arra hogy akkor ha a biztonság a cél, akkor miért nem vezették be az általános 130-at? Többnyire ahol szabad volna ott sem lépem túl, kivétel kb. fél évente egyszer. Mondjuk inkább a fogyasztás miatt, meg kell az autó holnap is. (mint mondtam, inkább járok főúton, de a nagy támadás hevében gondolom ezt fel sem fogtad)
2016. aug. 20. 20:33
 10/19 anonim ***** válasza:
100%

Hogy hol jársz, az a te döntésed. Ha a főút szimpatikusabb, akkor mit hisztizel az autópálya miatt?


Az egész általánosítás miatt nézlek hülyének, már ne is haragudj. Ahol én élek, semmi ilyesmit nem tapasztalok, itt a város főutcáját komplett csatornázták és ujraburkolták kevesebb mint egy hónap alatt (pedig nem száz méterről van szó), tehát úgy án block "a németeket" leilyenezni vagy leolyanozni nevetséges.


Egyébéknt ha ennyire nem érted, de zavar, miért nem a helyi hatóságot kérdezed meg, mi tart nekik ennyi ideig? Félsz, hogy esetleg olyan választ kapsz, amibe nem tudsz belekötni?

2016. aug. 20. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!