Statisztikák szerint a női sofőrök kevesebb balesetet okoznak. Szerintetek is?
Viszont ha lenne olyan statisztika hogy a levezetett km-re melyik nem okoz nagyobb eséllyel balesetet, szerintem mást kapnánk. Hisz több a férfi sofőr az utakon és több a levezetett km is. Jól érzem?
Szerintem jól érzi a kérdező.
Sokkal több férfi vezet. A nagy járműveket amik nagyon sokat mennek 99%-ban férfiak vezetik.
A nők többsége ugyanazokat a néhány km-es utakat teszi meg minden nap. pl az én feleségem: Otthon - óvoda -bolt- munkahely. Ez a kör 10 km.
Minden sarkot ismer ezen az utvonalon valószínűleg nem fog balesetet csinálni - ami jó.
Viszont tolatás, parkolóhelyre beállás nem igazán megy.
Ha be kéne ülnie egy ford tarnzit méretű kisteherbe amit még vezethet B kategóriával és elmenni más városba ott már első nap probléma lehetne, így meg sem próbálná.
Tehát a statisztika biztos igaz de csak az eltérő gépjárműhasználat okán.
A feleségem nem tud parkolni, tehát a statisztikusok tévednek. Köszönjük, Emese...
Nézz már körül az úton! Biztosan látsz indexelés nélkül sávok között szlalomozó autósokat. Nő ül a volán mögött vajon?
Ha jön szembe valami türelmetlen előző, aki alig tud visszahúzódni a saját sávjába, az általában mői vezető?
Aki nyomja mögötted a dudát, ha nem akarsz elütni egy gyalogost a zebrán, az nő szokott lenni?
Hát, én nem ezt tapasztalom. A szabálytalankodó, türelmetlen, gyökér autósok 99 százaléka férfi. És amikor ezek balesetet okoznak, nem a parkoló autóról jön le két tenyérnyi festék, hanem emberek halnak, nyomorodnak meg. A két tenyérnyi festéket meg, tudod, könnyű pótolni, egy leszakadt lábat meg nem olyan könnyű.
4-es vagyok, 5-ösnek válasz: Magyarország pontosan ilyen ország volt. Azóta az egyenjogúsítás elérte ezt a területet is, ami jó. De mindenképp válasz a felvetésedre.
Jelenleg is ilyen a kgfb díjszabás pl. a posztszovjet térség államai közül Oroszországban, Grúziában, Azerbajdzsanban, stb. De így van ez a jóval maszkulinabb Albániában (meg ha eleve nem is nagy divat a biztosítas), Bosznia-Hercegovinában, Macedóniában, Törökorszagban.
Mint láthatod, nem ismeretlen terep nekem a biztosítasok világa. Ennek fényében bizton merem állítani, hogy a nők biztosítási tarifái - ahol lehet - olcsóbbak, mert alacsonyabb a kockázatuk.
A nők ha okoznak is balesetet az kb koccanás lehorzsolás kategória,mert nagy átlagban nem tudnak parkolni vagy elvétenek egy féktávot. Ebből nagy gond nincs, csak kis bosszúság.
A halálos -súlyos baleseteket viszont főleg férfiak okozzák, felelőtlen eszement gyorshajtással,körülnézés nélküli előzéssel , agresszív vezetéssel.
Blikk - Man In Black-ből tudjuk, hogy a legmegbízhatóbb újságok egyike.
Nem hinném, hogy nagy különbség van női és férfi sofőr között. Főleg, hogy a pasik női ruhákban járnak ma.
Van az a Churchilles urban legend mondsát, hogy annak a statisztikának hiszek... :D
A KSH baleseti statisztikája a rendőrségi adatokon alapul. A SZEMÉLYI SÉRÜLÉSSEL JÁRÓ 14750 baleset 27 százalékát okozták nők, erről van statisztikai adat.
Arról nincs statisztikai adat, hogy hány személyi sérüléssel nem járó baleset történt és azt ki hány százalékban okozta. Az sem kizárt, hogy a személyi sérüléssel nem járó balesetek 87%-át nők okozzák, csak épp nem lehet bebizonyítani :D
Szerintem a megfogalmazás pontatlan.
A statisztikák CSAK a bejelentett baleseteket tartalmazzák.
Megannyi balesetet látok naponta, amit nem jelentenek be, hanem eltussolnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!