Pesten milyen vezetni?
Hehe, szerinted más meg tudja mondani, hogyha te vezetnél pesten, hogy éreznéd magad? Azt tudja, tudjuk, mi hogyan látjuk.
Szerintem többnyire bosszantó vánszorgás, a legkülönfélébb mentalitású, idegállapotú sofőrök tömkelegében. Jelentéktelen forgalom esetén (pl. hajnal/kora reggel, késő este) lehet haladni a megengedettel, ill. a zöldhullámmal, akkor csak a rossz utak, meg a nem összehangolt lámpák lassítanak.
Időben használt irányjelzővel, és nem tökölős stílussal=ha segítenek/engednek, gyorsan felfogod és reagálod, nincs probléma a forgalommal haladni.
Balra tartás a jellemző, gondolom "balkanisztániak balra" jeligével, tehát a külső sávok többnyire haladósabbak.
#12
Friss jogsid van mi?
Nem voltam sosem bp-i, a munkám miatt bejárogattam. A nagyobb utakat megtanulod hogy merre vannak, utána otthon megnézed az új ismeretlen címet és gps nélkül odamész. A táblák megfelelőek, a nagyobb utakat hamar megtalálod és csak egyenesen kell menni. Hogy merre kell sorolnod, azt is leolvashatod a táblákról, nem ér meglepetés hogy hova lyukadsz ki. A sávok nem random kanyarodgatnak, téglalap alakú, kék színű táblákon fehér vonalak jelzik hogy melyik kanyarodik éa megy előre. Ha van egy kis tapasztalatod, nem izzadva 2kézzel a kormányt fogod és koncentrálsz az előtted haladó hátsólámpájára, akkor rengeteg jelzést meg fogsz látni.
Nem friss a jogsim.
A kék táblák cart se érnek mert kitakarja őket a teherkocsik oldala és mire esetleg meglátnád már három sávot kellene váltanod 50 méteren miközben tolnak hátulról 20 centire és összefüggő kocsisor van mindegyik sávban.Le lehet satuzni aztán centizgetni 3 sávon át villogva aztán nyomják a dudát mint az őrültek.. A főutak is összevissza mennek pl a budai részen főként olyan mint egy letekeredett gombolyag ,pesti rész az egyszerübb,de ott sincs kitáblázva semmi rendesen ,mert hiába jön valami út ha nem látod a sarkán a táblát világosban sem,nemhogy sötétben ,hogy az milyen nevű út! Csak mikor már áthajtottál rajta akkor talán ...és ha van két főút ami keresztezi egymást és neked jobbra vagy balra kellene menni egész biztos hogy arra tiltott lesz a kanyarodás és lehet csalinkázni az egyirányúsított ,lezárt, behajtási engedélyes telibekarózott kis utcákon,aztán kilyukadsz egy teljesen más helyen. Szóval gps nélkül egy lépést nem teszek már a székesfővárosunkban.Azt beállítom kicsit távoli nézetbe és látom előre hová kell besorolni jóval előbb,azóta nyugodtabb az élet ha oda tévedek.
Az a helyzet, hogy egyáltalán nem olyan jó mint vidéken!
televan idiótákkal Budapest. Agresszívan kell vezetni, 50-táblánál 70-el mennek és nem engednek besorolni. 5x meg kell nézned, hogy most beenged vagy nem.
Nekem két éve van jogosítványok és múltkor is a ford galaxy-s hülyegyerek, elkezd rám dudálni, holott pirosat kaptunk.
Aztán kivág a sorból padlógáz és jobbról telibevágta egy taxis. És még ő volt felháborodva.
Szegény taxist sajnálom, ez a gyökér meg inkább akassza fel magát.
Meg a kedvencem, mikor jópár Audis faxxopok nem engedik, hogy megelőzzem őket amikor autópályán vagyok. holott 130 helyet 100-al mennek .
Hát egyszer bexopta mert jött utánam egy rendőr és látta az esetet, intettem is a gyökérnek... látod milyen hülye vagy!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!