Kerékpárosokkal nektek is teli a tökötök?
-vidéken lámpa nélkül egymás mellett minimum hármasával
-pesten minimum 20km/h -valmennek át a gyalogátkelőn, pedig a nevében van, hogy gyalogátkelő
-forgalmas úton felmennek a járdára(12év felett csak engedélyt jelző tábla mellett lehet)
Leginkább a vidéki lámpanélküli útközepén csoportosan tekerő verzióval van teli a hócipőm, de a többivel is picit.
Rendőrök miért nem "szállnak" erre rá?
Úgy ahogy rábírtak szállni a kék helyzetjelzős kocsikra meg a hangos kipufógókra, stb. erre is rálehetne csak akarni kellene.
Pl. tipikus hely: vasútállomás sötétedés után, jön a vonattal munkából iskolából és hazaig lámpa nélkül kacsázik csoportosan az út közepén.
Egy nap 3db ilyen kis település vasútállomása közelébe kiállnak napi 3vonathoz mindkét irányból az 3*3*2 és megbüntet mindegyik esetben csak 5főt fejenként 20eft ra minimum! akkor az napi szinten 3*3*2*5*20eFt bevétel lenne naponta a rendőrségnek és talán lámpát is venne a sok bunkó.
Autósként, gyalogosként, kerékpárosként és mint gyakori felhasználóként kérdem:
az ezer hasonló kérdés mellé minek még egy. Dűlőre úgysem jutunk, csak pfujolni fogunk egymásra.
A falusiaknak elnézem, ők már csak ilyenek, én is ezt csináltam mikor fiatal voltam, hogy együtt bringáztunk az út közepén, megértem. Akik sötétben tekernek az út közepén lámpa nélkül, azoknak pedig nem fontos az életük, ilyenek hoztak már rám is infraktus közeli élményt nem egyszer.
De ezeket a nagyvárosi, kamikazé, rendkívül agresszív és paraszt bicikliseket utálom kegyetlenül, akik városban képesek egy kilóméteres sort feltartani, mert olyan szűk a hely, hogy meg sem tudom előzni, ő meg teker az út közepén. Vagy akik a járdán millió ember között tekernek mint az őrült, és legtöbbször csak a szerencsén múlik, hogy nem ütnek el.
Lakott területen kívül majdnem frontálisan ütköztem,hogy mentsem az idióta életét, aztán még ő mutogatott, de lámpát nem tenne magára, a bokáján volt egy fényvisszaverős szalag, aztán annyi ölég.
Ha Oroszországban lettünk volna kiszállok, és megverem.
Egyébként a városi biciklisekkel még nem volt gondom, falun többször, de mind csak a magamban fortyogás, balesetveszély nélkül.(leszámítva amit elmeséltem)
-vidéken lámpa nélkül egymás mellett minimum hármasával
Veszélyes játékot űznek, ez tényleg veszélyes. Nem csak lámpa kell, hanem egyéb fényvisszaverős láthatósági cucc is. Ha lámpát nem, de fényvisszaverős mellényt szoktam rajtuk látni, az is jobb, mint a semmi.
-pesten minimum 20km/h -valmennek át a gyalogátkelőn, pedig a nevében van, hogy gyalogátkelő
Ha lámpa van, kevés gyalogos, nincs átvezető kerékpársáv felfestve és nekik szabad a lámpa, akkor nem jobb, ha legalább gyorsan átérnek?
-forgalmas úton felmennek a járdára(12év felett csak engedélyt jelző tábla mellett lehet)
Ha forgalmas az az út és nincs kerékpársáv, akkor ott nagyobb biztonságban vannak.
"vidéken lámpa nélkül egymás mellett minimum hármasával"
valóban, a lámpa nélküliekre kicsit komolyabban rámehetnének, illetve az oktatásba bevehetnék a gyalogos/bringás közlekedési kultúra okítását.
"-pesten minimum 20km/h -valmennek át a gyalogátkelőn, pedig a nevében van, hogy gyalogátkelő"
teljesen jogos, ha nincs átvezetés és látom hogy jönnek akkor mindig lassítok, amíg egyértelmű nem lesz az autós szándéka, ha nagy a forgalom akár le is szállok
"-forgalmas úton felmennek a járdára(12év felett csak engedélyt jelző tábla mellett lehet)"
ez itt megint közlekedési kultúra kérdése, ugyanaz mint a kerékpárúton közlekedő gyalogosok esetében, aki tilosba téved legalább adja meg az elsőbbséget és a tiszteletet annak aki jogosan használja az utat
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!