Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » A jó állpotú üres teherautók...

A jó állpotú üres teherautók (MAN pl. ) miért mennek hegyen-völgyön 65-tel?

Figyelt kérdés

Sokszor tapasztalom hogy smmi nem indokolja, főút, újszerű teherautó, és üres, tehát még az sincs hogy nem bírna menni.

Szimplán csak órabérben vannak akik így mennek?

Enyhén idegesítő. Persze volt amikor az 50-es korlátozásnál (ráadásul közkedvelt süntanya) óvatosan fékeztem (nem satu), és egy ilyen elkezdett villogni mögöttem hogy mi az hogy betartom már a kreszt.



#Tehekocsi
2015. szept. 29. 19:07
 1/10 anonim ***** válasza:
Valószínűleg így jobb a fogyasztás, mintha taposná neki úgy, ahogy csak a sebességkorlátozó engedi. Igaz, így lassabban ér oda a célállomásra, de vannak esetek, mikor a hosszabb menetidő nem gond, cserében meg jól jön a megspórolt gázolaj.
2015. szept. 29. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 szántóvető ***** válasza:
max 70-nel mehet országúton tehát a 65 elfogadható.
2015. szept. 29. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
a fordulatszámmérő nem nyalja a pirosat 65nél.
2015. szept. 29. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Németországra gondoltam. Nem tudtam hogy ilyen eltérőek a szabályok, ott 80 van 7,5 tonnáig. Magyarországon meg 90-nel mennek általában, azt hittem annyi a megengedett de most néztem hogy 80, a magyar 70-et meg elhiszem.
2015. szept. 29. 20:34
 5/10 szántóvető ***** válasza:
egy frászt,németbe 60 az országút.autóút 70,pálya 80 de a 90-ért nem szólnak.(hollandban igen.)
2015. szept. 29. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 szántóvető ***** válasza:
az lemaradt hogy 3,5T felett.
2015. szept. 29. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

A fricceknél a "bundes" utakon 60 a limit, hogy száradjon rájuk a bőr, a bamba német meg be is tartja. Én ha van hely, leversenyzem őket, villog, nyomja a dudát az ökör ilyenkor. Mi a francnak a 60? Az életed megunod pl. Münchentől Pocking - ig a 12 - es úton. Még csak nem is gazdaságos vagy környezetbarát, mert nem tudom kapcsolni a legmagasabb fokozatot 60 - nál, ahhoz minimum 70 kell.


A németek ilyen marhák, lásd a mostani migráns helyzetet is.

2015. szept. 29. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 szántóvető ***** válasza:
én is toltam neki amíg be nem mértek de ez régen volt,Km-hez kötött fizum volt.most már 62-ezek rendes ember módjára :)
2015. szept. 29. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:

[link]


Itt 80-at mond, meg több helyen is ezt olvastam. Akkor most hogy van? 7,5 tonna felett íjrák a 60-at. 3,5 alatt meg 100-at ír mint személyautónál.

A pályán mindig konstans 90-nel mennek azt megfigyeltem.


Az viszont hogy nem szólnak, nem igaz, mert valami 4%-ot engednek el műszer pontatlanságra, viszont az alap bőntetés nem olyan pofátlan mint magyarországon.

A havernak 120-ról jött csekk 100-as táblánál, úgy hogy 120-4 km=/h = 116 km=h-ra büntették (jóváírták a 4 százalékot), így 20 euró volt. Magyarországon ha jól tudom már 30 a legalja.

2015. szept. 29. 21:50
 10/10 csunyafa@ ***** válasza:
Közúton 70 a max.De általában csak a km-esek Tötyögnek.Vannak helyek aholèrdemes tartani a sebessèget amit kiìrtak,mert sok a bünti.Amúgy aki nemzetközizik az tudja,hogy amint pályán vagy 90!! Szigorúan.Bár èn szemèly szerint amit elvesz alapon megyek.
2015. okt. 2. 10:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!