A jó állpotú üres teherautók (MAN pl. ) miért mennek hegyen-völgyön 65-tel?
Sokszor tapasztalom hogy smmi nem indokolja, főút, újszerű teherautó, és üres, tehát még az sincs hogy nem bírna menni.
Szimplán csak órabérben vannak akik így mennek?
Enyhén idegesítő. Persze volt amikor az 50-es korlátozásnál (ráadásul közkedvelt süntanya) óvatosan fékeztem (nem satu), és egy ilyen elkezdett villogni mögöttem hogy mi az hogy betartom már a kreszt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A fricceknél a "bundes" utakon 60 a limit, hogy száradjon rájuk a bőr, a bamba német meg be is tartja. Én ha van hely, leversenyzem őket, villog, nyomja a dudát az ökör ilyenkor. Mi a francnak a 60? Az életed megunod pl. Münchentől Pocking - ig a 12 - es úton. Még csak nem is gazdaságos vagy környezetbarát, mert nem tudom kapcsolni a legmagasabb fokozatot 60 - nál, ahhoz minimum 70 kell.
A németek ilyen marhák, lásd a mostani migráns helyzetet is.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Itt 80-at mond, meg több helyen is ezt olvastam. Akkor most hogy van? 7,5 tonna felett íjrák a 60-at. 3,5 alatt meg 100-at ír mint személyautónál.
A pályán mindig konstans 90-nel mennek azt megfigyeltem.
Az viszont hogy nem szólnak, nem igaz, mert valami 4%-ot engednek el műszer pontatlanságra, viszont az alap bőntetés nem olyan pofátlan mint magyarországon.
A havernak 120-ról jött csekk 100-as táblánál, úgy hogy 120-4 km=/h = 116 km=h-ra büntették (jóváírták a 4 százalékot), így 20 euró volt. Magyarországon ha jól tudom már 30 a legalja.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!