Melyik a helyes, ha leejtőn üresbe gurulok. Vagy ha motorfékkel?
Azért szoktam, mert vannak itt szép egyenese nem olyan meredek dombok, és leejtőn, hogy ne nyomjam a gázt, és ne fogyasszam az üzemanyagot, meg környezet tudatosság(fuck yea... :D) kiszoktam venni üresbe, és végig legurulok a leejtő végéig.
De most velem volt a nagybátyám, és azt mondta, ez jó, de Ő inkább azt javasolja, hogy motorfékkel menjek le.
Mert így mégis fékezve van az autó.
De ha a motorfékkel megyek le, és nem üresbe, akkor hamar lelassítja az autót. Pár 10 méter után, már 50 helyett 40-35 el gurulok...
Én meg pont azt szeretném, hogy szépen 50nel végig gurulok.
Ezt mondtam is neki, de Ő akkor is azt javasolja, hogy motorfék...
Ő régóta vezet, és sok mindent(személyautó, teherautó, kamion)
Gondolom csak jobban tudja.
De nem értem a logikát. Ha motorfékkel megyek, belassítja az autót, és válthatok vissza, mert rángatna, aztán megint vissza. Végén ott lennék, hogy 2 esbe gurulnék már az alján, de a távot lassan tenném meg.
Mi a megoldás?
Rosszul gondolom?
#7: Az, h vezethető marad az autó. A hátulja megy az eleje után. Lejtőről volt szó. Megfelelően megválasztott sebességfokozatban kell lejönni a lejtőről. Azt tanítják az oktatók, h amivel felmész, azzal gyere lefelé is.
Majdnem igaz.
Kresz oktatáson úgy tanítják lejtőn motorfékkel kell gurulni, mert ha az üzemi féket huzamosabb ideig használod akkor túlmelegedhet, és megszűnhet a fékhatás.
Egyébként ha nem 30 éves a kocsi akkor valóban motorfékkel 0 lesz a fogyasztás. Ezeket tekintve mindenféleképpen előnyösebb a motorfék.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!