Milyen vezetői stílusokat ismersz, ami irritál?
Nálam:
1.A pióca
Melletted lévő sávban megy, de mindig úgy halad, hogy a kocsija első kereke "takarja" a te autód hátulját.
Magyarul ha sávot akarsz váltani, hiába gyorsítasz, mert gyorsít, ha lassítasz, lassít, persze ha ráhúzod a kormányt akkor neki áll feljebb és nem veszi észre magát, mert van, hogy már 80-nal mész belvárosban és tapad rád.
2.A kisfas. zú
80-nal totyog és mikor megelőzöd, rájön, hogy nehogy már és tapad a seggedbe.
3.Az idióta
Aki beáll a belső sávba és nem veszi észre, hogy már jobbról kerülik ezren.
4.A pesti
Hihetetlen, de nem is értem minek van 70-es tábla BP városában, 50-nel mennek full egyenes, széles utakon.










Második, harmadik.
Van még két alfaj:
1. ez a másik kisp.csű kategória, kopasz, hurkásnyakú szimpatkius úriember mozdonyméretű, péniszkompenzáló SUV-ban. Agresszív, magamutogató, seggedben megy, letol, mindig siet (gondolom herevasalásra) a KRESZ-re simán rávágná hogy rázva issza, nem keverve.
2. Bojrészer. Messziről megismered, a Homasita sportdob meg a tuctuc már messziről üvölt a vétéíí Sziviken vagy a szakadt E36-on. Elég nagy teljesítményű autóm van, ritkán tellik el hét hogy pirosnál nem áll be mellém és nem akar versenyezni egy ilyen hülyegyerek.
Amúgy pesti vagyok, a 4-est megfordítanám. Az átlag pesti az 50-es táblánál tolja 70-nel, amennyiben engedi a forgalom.





A tata.
Legalább 10km/h-val a megengedett alatt megy, ha kereszteződés jön (elsőbbsége van), még lassít is, mert azt se tudja hol van.
A fosós.
Épp a megengedett alatt tartja a mutatót. Ha rendőrautót lát még ilyenkor is fékez, hogy biztosan ne mérjék le, és 30-cal hajt el a műszer mellett az 50-es táblánál.
A tragacsos.
Megelőz 70-nel a lakott terület tábla előtt 50m-rel. De ettől a 70-től kiérve sem tud gyorsabban menni (akár síkegyenes úton, természetesen 90 lenne a megengedett), azt is csak füsttel. Integet amikor visszaelőzöm.
Eygik leszármazottja a román tragacsos az M1-en: benne 5 kreolbőrű román (rendszám alapján). Lejtőn 160, mert gurul a B-s Vectra. Emelkedőn 80-90, mert a ménes már erősen megfogyatkozott.
A bizonytalan.
Kereszteződésben annyira "clean shot"-ra vár, hogy ha a 300m-es belátható szakaszon (lakott terület) akár csak 1 autó is éppen felbukkan, azt megvárja.
A dinamika-mentes.
A (nem lámpás) zebra előtt még akkor is fékez, ha attól még 100m-re van, a gyalogos meg már bőven átért (mi van, ha visszafordul?).










A legirritálóbb egyértelműen a tiltást leszaró kamionos aki 71-el előzi a mellette 70-el menő kamionos társát. A legjobb amikor ezt 2x1 sávos úton játsza be, örökre el kéne tiltani a vezetéstől az ilyet.
A második meg aki nem bírja kivárni azt a ~200 métert a 21-esen míg 2 sávos lesz az út 120-as limittel, hanem már tol(na) le az építkezés miatt 40-es szakaszon 130-al...





1. A siető
Aki képtelen betartani biztonságos követési távolságot és megpróbálja az előtte szabályosan haladót gyorshajtásra kényszeríteni.
2. A bamba
Aki csak előre néz, tükörbe csak sávváltás előtt pillant, de akkor sem nézi meg a holtteret. Fogalma nincs a körülötte zajló eseményekről. Fontosabb a facebook update.
3. A kapkodó
Előbb vált sávot, utána indexel. Másik sávba nem besorol, inkább átrántja az autót oda. Rendszerint aki "kapkodó", a "bamba" kategóriába is tartozik.
4. Az önző
Dugóban araszolva szándékosan elállja a (mellesleg szabályosan) előrehaladó motorosok útját; ha Őnagysága nem mehet, nehogy már az a motoros mehessen.










Engem még ők sem irritálnak, mint ahogy az általuk felsoroltak sem.
Persze, gondolom, őket ez is irritálja.










Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!