Mi ez a "nem indexelünk" divat?
Felháborít, hogy most már boldog-boldogtalan indexelés nélkül vált sávot, nagyon balesetveszélyes. Ma rázta rám az öklét egy takonypóc, aki indexelés nélkül váltott sávot (ráadásul én jobbról jöttem, ő balról), és majdnem összementünk, én meg rá mertem dudálni. Mutogatott, hogy nyissam ki a szemem. Azt hittem agyvérzést kapok.
Ez mér nemcsak a BMW-sek, Audisok kiváltsága: ismerősök, barátok, kicsi autó és nagy, fiatalok, idősek, sorra szoknak le róla. Valaki magyarázza már el, aki hanyagolja az indexelést: miből gondolja, hogy a mögötte jövőnek ugrásra készen kéne várnia, hogy mikor merre akar tovább haladni?
Sok minden "divat.
Pl a stopp táblánál megállni se divat, az autóbuszöbölből kiengedni a buszt se divat.
De pl nagy divat előzgetni kanyar előtt meg záróvonalnál.
A gyorshajtás meg örök klasszikus
Könnyebb a bokor mögül trafizni az hozza a pénzt. Nem indexelés bizonyításához ott kell legyen egy rendőrautó, kamerafelvétel miegyébb.Macerás és nem lehet mindenki mögött rendőr.
Ha belémész egy ilyen nem indexelőbe akkor 100 % hogy a rendőrnek azt fogja mondani hogy ő jelzett ,és te, ha nincs kamerád ,soha nem bizonyítod be az igazad. Úgyhogy xarnak bele az emberek mert úgy vannak vele hogy ők rosszul nem jönnek ki belőle .
Dupla záróvonal tk. nincs is. Látok már olyant is, hogy a dupla vonal között vörös festés van. Akkor nem lépnék át sokan, ha betonkerítés lenne helyette.
Az indexelésről: aki használja az irányjelzőt, az is gyakran hibásan teszi. Ugyanis sokan a befejezett műveletet jelzik vagy közben. Pedig a szándékot kellene elsősorban.
Jön mellettem az autós. Kiteszi az indexet jobbra. Lassítok, hogy jöjjön ki elém. De nem. Busz elférne, de nem jön. Visszaveszi, s megy tovább. Ok, mondom, meggondolta magát. Felzárkózom. Megint indexel, s kezdődik előröl ugyanez. Majd lámpánál leüvölti a fejemet, hogy miért nem engedtem sávot váltani.
A másik figura meg az, aki Soroksáron indexel, hogy majd Szegeden balra...
Én a legjobban azokat szeretem akik állnak az út szélén és el akarnának indulni, de nem indexelnek. Viszont látszik, hogy próbálnak okosak lenni, mert nem mer bejönni elém, hisz látja, hogy jövök stabilan. És be is engedném, egy csöpp motorfékembe kerülne. De van amikor inkább még rányomok a gázra egy kicsit. Mert nem indexel. Tanulja meg az ostoba, hogy index nélkül parkoló járműnek tekintem az út szélén.
Egyszerűen nem tudnak ennyi fele figyelni, nem tudom.
Én amúgy csak az Y megfordulásnál hagyom el az indexet amikor nagyon néptelen kicsi úton csinálom pl faluban.
A többihez meg:
Fontos a követési távolság, fontos, hogy figyeljed a mozgását az előtted haladónak a (másik sávban is), sokszor árulkodó a viselkedésük, látszik rajtuk, hogy sáv váltani készülnek.
Fontos a holt tér figyelése is.
Ha pedig para van, akkor előbb a féket nyomd, ne a dudát. Sokan azt hiszik, hogy a dudával megoldanak mindent. Inkább fékezz le és maradj le a szabálytalankodótól, minthogy dudálva ütközzetek.
Sok esetben a hirtelen fékezést még észre is veszik, és sokuk elszégyenli magát. (nem egyszer integettek emiatt, hogy bocs) A dudára inkább csak felszívja az agyát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!