Vajon a sofőrrel vagy az autóval volt a gond?
Ma egy kisebb forgalmi dugóba keveredtem, a torlódást egy újabb fajta Citroen okozta, amely keresztbe állt az úton.
A sofőr manőverezgetett, előre, majd leállt a kocsi motorja, aztán újra indított köhögött kettőt az autó megint leállt, kirakta az elakadásjelzőt, újra indított, manőverezgetett és ismét lefulladt, majd újra indított és csikorgó gumikkal nagy lendülettel elhajtott.
Azt nem láttam,hogy hogy sikerült keresztbe tenni a kocsit, az is lehet,hogy csak megakart fordulni, de ahogy elnéztem a sofőrt nem volt magánál, persze nem kizárt,hogy csak zavarba jött, de biztos nem az autó hibája volt még ha ki is rakta az elakadásjelzőt, szerintem az autónak a világon semmi baja nem volt, pláne mert egy ilyen [link] újfajta Citoren volt az.
Citroen ide vagy oda, ha baja is volt akkor fél percre rá miért tudott padlógázzal elhajtani?
Hmmm, milyen ismerős: https://www.youtube.com/watch?v=Bi1AD7aTOtI&hd=1
Amúgy kizártnak tartom, hogy az autónak bármi baja lett volna, csak a sofőr nem ismerte a technikát, lehet, hogy nem is padlógázzal akart kihajtani, csak így adta ki. Vigyázni kell az ilyenekkel.
nekem volt ilyen gondom, mikor benzint tankoltak a dieseles automba, bar csak par 100m mentem vele, mert elment az ero, azonnal lealtam. leszivtak, adtak dieselt bele, elhajtottak.
utana idovel kezdodott, ha leszaltam a gazrol megalt, pedig automata volt!
alig volt ciki, sok eves jogsival, de azert nagy nehezen eljutottam :)
szoval barmi lehet.
"A francia kocsikban meg híresen ócska elektromos rendszer van."
Ja, úgy hívják hogy Bosch, német cég magyar kezek által összetákolt szutyka, nem is értem miért ezt rakják bele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!