Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Mennyire biztonságos a Suzuki...

Mennyire biztonságos a Suzuki swift glx, (2001)?

Figyelt kérdés

erre a fajtára gondoltam gondoltam:

[link]


2014. júl. 10. 03:28
 1/7 anonim ***** válasza:
Pont annyira, mint a többi, 80-as évek végén tervezett kisautó. Mai szemmel nem túl biztonságos.
2014. júl. 10. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
Ha nem mégy neki semminek, és kikerülsz mindenkit aki beléd akar menni, akkor maximálisan biztonságos kis autócska.
2014. júl. 10. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
50-nél már totálkárosra törik, de az utasoknak a haja szála sem görbül meg benne, mivel a gyűrődési zónában elnyelődik az összes energia. Egy 30 tonnás kamionnal szemben már egyik autónak sem lenne esélye. Aki a biztonságon vacilál az sose fogja szeretni ezt a jószágot, akinek meg az olcsó fenntarthatóság és megbízhatóság számít, az 2 kézzel kap egy olcsó jóállapotú Swift-ért.
2014. júl. 10. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Problem, ezzel csak az a gond, hogy a Suzukinál (és a hasonló korú autóknál) az utastér is a gyűrődőzóna része. Egy mai autóval szemben 50-es ütközésnél nem fogják megúszni benne sértetlenül. Nézd meg a lánglovagokon, hogy törnek a Swiftek meg a Fiat Unok és hasonlók.
2014. júl. 10. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 kovacsgabor1 ***** válasza:
70%
Ha jól tudom, a 2001-es GLX már kapott 2 légzsákot, és oldalsó merevítést is. Szóval ez már biztonságosabb. Egyébként a Suzuki Swift egy jó, szerethető autó. Nekem 1.0 GLS-em van, melybe több extra is belekerült. Én teljesen meg vagyok vele elégedve.
2014. júl. 10. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%
Pár hete személyesen is megtapasztaltam, hogyan törik egy Swift 50-nél. Mondjuk nem frontális ütközés volt, az igaz, hanem az oldalában landoltam egy Renault 19-nek (szabálytalanul kifordult elém, de ez lényegtelen). A kocsi eleje tényleg látványosan összetört, de az utastérben én és az utasom egy karc nélkül megúsztuk. Csak az öv nyomát éreztük még másnap is, ahogy a balesetben megrántott bennünket. Szerintem az számít a legjobban, hogy a 2 kocsi milyen szögben ütközik, és mekkora a sebességük. Nem törvényszerű sem Suzukiban, sem bármely más hasonló korú vagy méretű autóban, hogy 50-90 km -es tempónál komoly sérüléseket szenvedjen, vagy meghalljon valaki egy balesetben. A körülmények sokat számítanak!
2014. júl. 10. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

"Nem törvényszerű sem Suzukiban, sem bármely más hasonló korú vagy méretű autóban, hogy 50-90 km -es tempónál komoly sérüléseket szenvedjen, vagy meghalljon valaki egy balesetben."


Az törvényszerű, hogy két ütköző autó közül az fog jobban megrokkanni, amelyik gyengébb. Ahogy írták egyik korabeli autó sem életbiztosítás abban a kategóriában, bár nem is arra készültek, hogy összetörd vele magad.

Persze került a Swiftekbe némi merevítés -állítólag- meg ugye kaptak légzsákot, ennek ellenére én nem próbálnék ki vele egy 90-es csattot ( a többi mondjuk 95 előtti kisautóval sem! ).

2014. júl. 11. 00:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!