Hiába megyek 130 al a belsőben, ha le akar tolni az Audis akkor mehetek kifelé?
Még kezdő vagyok, előzés volt végig a 100 al haladókat, erre az Audis mögöttem 130nal villogott le meg tolt volna le!
Rám szólt a tesóm, hogy menjek ki jobbra!
De mégis miért? 130 a MAX! Miért én takarodjak le előle mikor nem mehet gyorsabban!
Nem volt kék fény a kocsin!
Azért mert neki s 130 dem elég, még én kerulgesdem a lassan haladókat?
A másik meg, hogy fupla záró vonal erre a 90es táblánál elmegy mellettem 100 fölött a szembe jövő sávban!
Hol ilyenkor a rendőrség?
Szerintem sincs semmi értelme ennek a 130-as tempónak...
Németországban mikor jöttem hazafelé, 160-170 km/h olyan szép volt, gördülékeny kis tempó, nameg... haladni is lehet.
1. mindenki annyival megy amennyivel akar. Aki szabalyt szeg az nagy valoszinuseggel lekapja egy trafi es fizetni fog... vagy nem de ez mar nem ide tartozik
2. van egy sejtesem mennyire igyekeztel azzal az elozessel, ameddig a latohatohatar tart addig lattal a kulsoben "megelozendo" jarmuvet es igy szepen elcammagotal a belsoben hisz te elozol...
3. ahogy irtak mar elottem is jobbra tarts van tehat igen is elkell engednek illetve vissza kell menned a kulsobe...
4.miert faj neked hogy o gyorsabban megy? kisebbsegi komplexus vagy mi a ****?
En nagyon sokat jartam autopalyan Magyarorszagon is es kulfoldon is es valahogy soha nem esett nehezemre elengedni a gyorsabbat, pedig en is haladosan kozlekedtem. De viszont nekem volt szerencsem olyanokhoz mint te, majd en megmutatom mennyivel lehet menni tipusu marhakkal...
En nem alltam le tologatni oket, kimentem a kulsobe, melleertem, nemzetkozi kozepso ujjas jelzes, pofanrohoges.
Majd 3-400 meterrel arrebb ismet tudtam menni a sajat tempomban es mar nem is minosult jobbrol elozesnek mert haladtam a kulsoben valamennyit es nem egybol alltam vissza ele, azt a kressz nem tiltja hogy gyorsabban haladok a kulsoben mint belul...
Audi a6- om van és igen a km òra szerint én is 150-nel megyek a pályán, ezért még NEM büntetnek. Ha friss jogsid van, akkor frissítsük a kresz ismereteket is, ilyen pl. a jobbra tartási kötelezettség és te nem vagy rendőr, ne teremts baleset veszélyes helyzetet.
A dupla záróvonal pedig általában nem hiába van, ha belesete lesz, majd ő is megtanulja.
Jellemző. Leírta, hogy kezdő, és rögtön az összes Fittipaldinak előjött az összes sérelme. Nehogy már le kelljen lassítania 100-ra 130-ról teherautóról teherautóra vándorolva, hogy a sok gyökér tudjon menni ahogy akar!!
Sz@rd le nagy ívben, hogy villog, nem az övé a pálya, akkor sem, ha túl akarja lépni a megengedettet.
Ha van annyi hely 2 teherautó között, hogy el tudjon menni (és az ő tempóját feltételezve, nem a sajátodét), akkor egyértelmű, hogy engedd el, de ha nincs, akkor ne foglalkozz vele, kapcsold fel a ködzárófényt cserébe. Lehet, hogy csak világítani akart Neked, mert nem lát jól. :)
Velem rendszeresen az történik hogy a 26 éves G astrámmal belsőben előzök pl.egy 110-el haladó autót, tehát nekem minimum 130, de van hogy több is, üveghang, stb…erre egy kispöcsű biztosan megjelenik a seggembe 3 centivel a hitelből vett 3 éves szarjával. Sajnos kiszállni nem tudok, és ő sem pedig a fejét eltaposnám kérdés nélkül.
Most azt fogom tenni, hogy szerzek egy nagy teljesítményű villanócsövet (nem ledes fost) ami hátul lesz a féklámpa mögött, és hupsz…ha attól nem vakul el 4 másodpercig, akkor tovább jöhet a seggembe. Remélem ebből trend lesz, ezen leszek😆
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!