Szerinted lenne értelme, egy minimum sebességhatárt megszabni a főutakon?
Értem a célzást. Én is célozgathatnék, ha olyan személyeskedő lennék, mint egyes kommentelők, akik alkalmatlanok arra, hogy bármilyen közösségben megnyilvánuljanak (nemhogy a vezetésre, ugye, mert aki itt ily módon harciaskodik, az bizonyára az utakon is ezt teszi és az ön- és közveszélyes). Ez csak egy jóindulatú kritika akart lenni.
Csak nem az ősz hajú papónak tetszik lenni? :)
Én nem állítottam, hogy rá sem szabadna merészkedniük a lassan haladó járműveknek az országutakra. Azt sem, hogy a 35-el araszoló papót letolnám az útról, voltak ott jó páran a feltorlódott sorban, akik vakmerően leelőzték az egész kocsisort (majdnem ütközve a szembejövőkkel), pedig nem annyi ideje vonatoztak, mint én. Ők sokkal veszélyesebbek, mint a lassú járművek. Sebaj, kapunk még fix és mozgó trafikat és ezekből információim szerint kapnak bőven az országutak is. Azután is lesz száguldozás, majd ez a pár renitens is észbe kap, ha sorban jönnek a csekkek.
A kamionosnak: Csak jóindulattal jegyzem meg, hogy azért is előzgetik meg a 90-el robogó kamionokat, teherautókat a személyautók, mert még ha ők is 90-100 körüli tempóval haladnak (nyilván alapból kicsit gyorsabban, ha egyszer beérték a kamiont), akkor is egy kamion mögött haladva erősen megnő az esélye annak, hogy néhány csúnya kőfelverődés nyommal több lesz az autójuk elején, vagy szélvédőjén, vagy ha nincs szerencséjük, akkor a szállítmányból kapnak egy kis ízelítőt (láttam már ilyet, hogy leesett ez meg az), másrészt nem szívesen szívják azt a nagy mennyiségű kormot, ami egy ilyen gépszörny nyomában keletkezik. Szerintem az előzni szándékozókat segíteni kellene, főleg a kamionnal. Merthogy nem átlátszó a széles kamion. Szerencsére vannak jóindulatú sofőrök, akik segítik a többi közlekedőt. Gondolom, ilyennek tetszik lenni.
"Csak jóindulattal jegyzem meg, hogy azért is előzgetik meg a 90-el robogó kamionokat, teherautókat a személyautók, mert még ha ők is 90-100 körüli tempóval haladnak (nyilván alapból kicsit gyorsabban, ha egyszer beérték a kamiont)"
Persze, engem nem zavar ha gyorsabb nem érdekel, én is közlekedek személyautóval. Csak ha már annyira ragaszkodunk egy minimális sebességhez, mert az előzés veszélyes, akkor ragaszkodjunk a felső határhoz is nem? Az előzés akkor is ugyanolyan veszélyforrás. És ebből kiindulva, ha én vagy bárki más 90km/hval haladok ( persze tök szabálytalanul), akkor szabálykövetően közlekedő személyautós kizárt, hogy utolérjen.
Ahol olyanok az útviszonyok, ott már a legtöbb helyen országúton is kint van a 100-as tábla, nyilván ott más a helyzet.
En tamogatnam, 83 as fout, biciklis traktor egyebb csemege...hetvegi mamapapa 50 el, elozni nehez, rovid egyenesek...
Veszelyes... Mert azet nem varosi tempoba akarok kint is menni...
Nem támogatnám.
Sok helyen nincs egyéb út(még föld út sem) a lassabban haladók részére.
Márpedig kerékpárral vagy kismotorral is szeretnénk eljutni a munkahelyünkre.
Ha lennének egy olyan "sávok" vagy egy olyan út,ami párhuzamosan halad(pl sok helyen van bicikliút,de nem mindenhol) akkor jó lenne a minimum sebesség,de így,ebben a formában nem.A lassabban haladó(én is)hü..ék lennének kockáztatni a testi épségüket,inkább mennének a "másik",nekik való úton.
9-es válaszoló!
Ma mai kocsik bírják e tempót, teljesítőképességük bőven meghaladja a 100km/h-t.
Köszönöm a válaszokat.
Csak az a gond, hogy olyan rossz néznni, hogy zöld a lámpa és FÉKEZ, az előttem lévő, meg 60a sebességhatár és meg 50-nel. Én meg kockásra marom magamat, hogy ez miért megy 5-nel, amikor 60 a megengedett, és amikor előzni kezdek, és látom, a papó bamba tekintetét... Na az az a pillanat, amikor azt mondanám 70 év fölött elvenném minden embernek a jogosítványát!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!