Az autógyárak miért nem építenek gyárilag menetrögzítő kamerákat a kocsikba?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mert bőven van rá igény, hiszen nem kevés fedélzeti kamerát adnak el. Kamera meg már eleve van a jobb kocsikban nem is egy db, meg radar és éjjellátó is. Tökéletes alap!Egy gyári rendszer integrálva lenne a navival és megoldható lenne szinte a 360fokos figyelés is, no meg nem lopnák mint az utólagost ami csak rá van tapadókorongozva az ablakra.
Lehet utólag is ablakemelőt meg központizárat stb berakni a kocsikba ráadásul jóval olcsóbban, de azért mégis van rá gyári megoldás .
Annyi felesleges extrát lehet kapni ,nem értem ezt miért nem..
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
1., az autógyárak spórolnak, nem hogy 10ezer forintos alkatrészen, hanem 200 forintoson is.
2., az emberek spórolnak, senki nem fogja kifizetni a 10ezer forintos gyárilag beépített kameráért a 80ezer forintot, inkább megveszi utólag 10ezerért.
(az megvolt, amikor bejött a xenon égő ~10 éve és félmilláért adták gyárilag, akkor a 30 milliós audit megvette az egyszeri ember a kereskedésben normál égővel és vitte a sufniba berakatni a kínai xenont?)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Költség lehet az elsődleges ok.
Meg aztán biztos sok jogi hercehurca is lenne belőle.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A nagyobb autógyártók komoly összegeket fordítanak piackutatásra. Ha tehát tényleg van rá számottevő igény, arról ők is tudnak.
Ne felejtsd el azonban, hogy a kínai gagyigyártókkal szemben az autógyártók a presztízsüket is kockáztatják, amikor valami újat dobnak a piacra, tehát jóval többet kell költeniük fejlesztésre, hardverre és minőségbiztosításra. Egy ilyen projekt éveket is futhat anélkül, hogy a gyártó pénzt látna belőle. Így nem is tudnak olyan gyorsan rámozdulni a piaci igényre.
Lehet, hogy már fejlesztés alatt áll egyik-másik gyártónál a cucc, csak mi még nem tudunk róla, vagy még nem is érte el a piaci érdeklődés azt a küszöböt, ahol megéri belevágni a fejlesztésbe.
Lehet, érdemes volna az autógyártóknak írni ezügyben? Vagy keresd meg mondjuk a Totalcart, mit tudnak a témáról, esetleg még cikk is lehet belőle.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!