Forduláskor valóban beléd csattannak. Ezért tolatnék, vagy a zöld nyíl (ahol a lehajtó elválik) előtti forgalom elől elzárt területen fordulhatsz. Tolatáskor 30 km/h-ra is felgyorsul az autó, tehát elfogadható tempóban letolathatsz
2013. máj. 12. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?
12/19 anonim válasza:
" hanem az első adandó alkalommal megfordulnék. "
Legrosszabb válasz.
És az adandó alkalom mi neked? Ó messze van még az az autó jájj 160-nal jött, 1mp múlva csatt?
Hivatalosan leálló sávra kell húzódni, kihívni a rendőröket, akik leállítják a forgalmat amíg megfordulsz.
És utána kitölti a csekket jutalmul.
M0-son is a külső sávba kellene húzódni, nyilván a szembejövő megáll, és úgy visszafordul rendőri segítséggel.
2013. máj. 12. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
13/19 Beviz Elek válasza:
Miért nem jó az első adandó alkalommal megfordulni?
Nem azt mondtam, hogy betekerném a kormányt és imádkoznék, hanem az első ADANDÓ alkalommal. Tehát amikor biztonságosan végre is hajtható (ha nem éppen csúcsforgalomban megállás nélkül jönnek.
Az M0-áson van leállósáv és 2 haladósáv. Ott betekered a kormányt, 1-es, gáz és meg is fordult az autó. Onnan ha nem ismered a gázpedált gyorsan visszahúzol a leállósávba és majd felgyorsítasz, vagy (forgalomtól függően) maradhatsz és nagygázzal felgyorsíthatsz elég hamar.
Az meg hogy jön 160-nal egy autó... Fel kellene mérni a sebességét bár én egy 120-szal közlekedő előtt sem forgolódnék), a másik pedig hogy nem kanyarban kell megfordulni.
És lényegében: Mint mondtam, ha van rá alkalom akkor fordulnék. Ha nincs, akkor tolatnék.
2013. máj. 12. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
14/19 anonim válasza:
Az sem mindegy, hogy az M0 melyik szakaszáról beszélünk. Van a 36-os kőtől a Chuck Norris hídig alapból autópályának épített szakasz(2*2+1 leállósáv), vannak a nemrég felújított szakasz M7-M6-ig(2-3+1 leállósáv) és vannak a régi szakaszok, ahol 2*2 sáv közte betonelválasztóval. Azért az sem mindegy melyikre keveredik fel az eltévedt autós.
2013. máj. 12. 14:17
Hasznos számodra ez a válasz?
15/19 anonim válasza:
Ha valaki odakeveredik, Az út elrendezéséből (jobbra van minden sáv, és nem balra) azonnal láthatja a bajt. Mivel ekkor egy lehajtón jött fel, ott vissza is lehet tolatni, senki nem jöhet (szabályosan) hátulról. Ez persze ott és akkor nagyon nem nyilvánvaló dolog. Ha ezt valaki nem tudja megoldani, (pl nagy a holttér) Hívni kell a rendőrséget akik nap mint nap segítik visszatolatni az eltévedt buszokat és kamionokat
2013. máj. 12. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
16/19 anonim válasza:
Én amint észrevenném lehajtanék a leállósávba (ha lehet), majd hátramenetben vissza a lehajtón amin jöttem.
2013. máj. 13. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
17/19 anonim válasza:
Ha a lehajtóhoz közel venném észre a rossz irányt akkor tolatás. ha beljebb ,akkor simán megfordulnék . Nem olyan veszélyes az , látom nem jön semmi , beteker padlógáz , gyerünk...
2013. máj. 15. 22:58
Hasznos számodra ez a válasz?
18/19 anonim válasza:
Látom az utolsónak nem igen sikerült meg szereznie a jogosítványt. Való színű még autópályát sem látott,sőt ilyen helyzetben sem volt még. Próbáld csak ki kíváncsiságból.
2013. máj. 17. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
19/19 anonim válasza:
Mégis miből tart körbenézni és ha nem jön semmi akkor megfordulni ? Kb 2 mp! 100ra meg felgyorsulni átlagautóval 10-13mp. Na most 15 mp-es lyukat bármikor találni egy autópályán 3 percen belül ha nincs csúcs.Bármikor megcsinálom ha kell.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!