Csupán a véletlen műve, hogy Budapesten minden csatornafedelet keréknyomban helyeztek el?
Ez Magyarországon minden városban így van.
Magyar aszfalttal párosítva tökéletes off-road élményt biztosít.
És nem a véletlen műve. Monst gondolj bele, mi lenne ha 1m-re arrébb tették volna az egész csatornát? Akkor olyan lenne mint az összes többi normális országban.
Áh... Most képzeld el mi lenne, ha nem keréknyomban lenne...
Van egy jobb dolog.
Képzeld el, hogy van egy út, aminek kiírják a felújítását... 500 méter aszfalt kicserélése, kb 3 hónapot vesz igénybe. Majd felfestik az útra az útburkolati jeleket... Rá két hétre bejelenti a gázművek, hogy ő most akkor csöveketcserél. Felbontják az új aszfaltot, majd másfajta aszfalttal, kitöltik a kivágott részeket, kb 10mm-nyi különbséggel az eredeti aszfalt szintjéhez képest, hiszen úgyis majd meg fog süllyedni...
Mondjuk, ha ezek a cégek kommunikálnának egymással, és megfelelő sorrendbe helyeznék a munkálatokat, lehet egyszerűbb lenne az élet, mint egy normális országban, de ez a Magyar Köztársaság...
Bocsánat, Magyar Köztársaság már nincs. Ez Magyarország!
Mondjuk, az újpesti Berlini utcán levő kerékpárúthoz képest, ez sem rossz.
Ha akarod, akkor itt megnézheted, hogy miket alkottak:
Na ugye, hogy van rosszabb?
Ha autós vagy és ezért bosszant téged, akkor a kátyús utakról egy szót sem szólok.
BTW - itt mindenkinek rossz. Kinek így, kinek úgy.
Az aszfalt megsullyed a kereknyom vonalan, ezert oda folyik a viz, akarmennyire is domboru a felszine. Marmint, ha csatornara gondoltal, es nem a szerviz alagut fedelere...
A szerviz alagutak fedele pedig azert van ott, hogy bosszantsanak vele. Lehetne mindegyik a jardan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!