Akiknek drágább, neves márkás autójuk van, azok miért vezetnek kicsit keményebben?
Nem akarok általánosítani!
De, azt vettemm észre, ha akinek BMW, Mercedes, Auudi, meg ilyen neves, márkásabb nem átlagos autójuk van, azok elég gyorsan vezetnek, száguldoznak, ha megyek 60nal, akkor jönnek mögöttem szorosan, amíg meg nem tud előzni, és akkor elhúz. Ez nem baj, mert legalább nem tartom fel. De, van amelyik nem akar megelőzni, hanem jön mögöttem 6-7 méterre percekig, ha lassítok, Ő is, Ha gyorsítok, Ő is, de nem előz meg.
Most az ilyen autósok azért vezsnek ilyen autót, mert hogy ezzel menőzenek, vagy akinek Suzukija van, az is gyorsulgat vele, csak az nekem nem tűnik fel?
Ebben megint csak egyetértünk, ne is menjünk bele, Magyarország a 10 millió irigy országa.
Amúgy meg...hamarabb vennék Mazda6-ot mint Audit, vagy Saabot (utóbbi ki tudja meddig létezik még egyáltalán, mint autógyár), de szerintem érdemesebb - hogy a kecske is jól lakjon, és a káposzta is megmaradjon - felső-középkategóriának hívni. Teljesen mind1 amúgy, mint mondtam, jóféle. Mondjuk abból a 8-9 millából, amennyibe újonnan kerül, én mást vennék, de ez már személyes ízlés kérdése.
Amúgy meg hogy ontopic is legyek: valóban úgy van, ahogy előttem többen is írták. Aki nem érti, egyszer üljön egy 10-20 millás bmw-be, mercibe, mazdába, lexusba, stb. Aztán gyorsan rájön majd, hogy a 180 km/h nagyon nem ugyanaz egy ilyenben, meg egy suzukiban, már ha az megfutja egyáltalán. Lehet gyorsan menni ésszel is, és lehet lassan haladva is közveszélyesnek lenni.
Nyugi ember, nyugi. Semmivel. Amaz volt a gyökér, ezt teljesen jól látod, és ilyenek nap mint nap vannak. Az autósok jó része annyira suta, hogy nem tudja felmérni, hogy mögötte srégen a belsőben 100-al vagy 200-al jön vki, pedig nagyon nem mind1.
Azonban azt ne várd el, hogy ebben az országban ezt a hozzáállást sok ember megértse. Egyszerűen a közlekedési kultúra a béka segge alatt van, vezetni szinte senki sem tud normálisan...
Nő vagyok:)
De ha férfi lennék sem érteném, mire jó ez a hozzáállás.Valaki kifejthetné, miért van hogy az aki nem tud olyan gyorsan menni, mint teszem azt én(ugye ez autófüggő),akkor miért gondolkozik így:
Nézd már, hogy rongyol a belősben a gazdag k.cs.g!Jól megszivatom, kivágok elé aztán had egye az ideg...!
És ha egy ilyen k.cs.g beleszáll, akkor mi van?Ki a hibás?Természetesen a gazdag k.cs.g..És igazad van kedves előttem szóló:
A közlekedéskultúra nálunk sehol nincs..Míg a Balcsin az osztrák-német-angol vezetők sorban állnak meg a gyalogátkelőhelynél, még akkor ha csak arrafelé megyek, addig a magyar még rálép a gázra akkor is ha már leléptem, és a lábujjaimat behúzva torpanok meg...
Sokszor látom, nem a menő autósokkal van a baj..Legtöbbünk megdolgozott azért amije van,vigyáz is rá.És még valami:Nem az autópályán 200-al haladó autókat látod a legtöbbször az árokban!Hanem a fő és mellékutakon az alsó és középkategóriásokat..VAjh' miért?Mert az azokban ülők akarnak úgy menni mint mi csak azok az autók nem erre lettek gyártva...Ott halnak meg sokan, 80-90-nél, és nem mi 200-al az autópályán...
Sokáig tartott, de végig olvastam az egészet:)
Akkor kezdem azzal, hogy az első autóm egy ezer éves peugeot volt. Azzal tanulgattam vezetni, de már szegényke öreg volt és nem nagyon tetszett neki a minden napos használat. Utánna vettem egy kis kategóriás VW-t, azzal aztán lehetett menni, vagyis jobban, mint a peugeot-val, kipróbáltam egy középkategóriás autót, azzal pl úgy mentem városba 70-nel, hogy teljes mértékben úgy gondoltam 50-nel megyek. Ez még semmi nemrég egy ismerősömmel mászkáltam, neki egy X6-os bömöse van már kint voltunk a városból és ngyon untam, hogy olyan lassan megyünk, megkérdeztem tőle, miért megyünk 50-nel mikor városon kívül vagyunk, erre azt felelte, hogy már így is 120-szal megyünk.
Tehát ennyi.
Mert valójában gyáva emberek, akik nem tudnak megküzdeni a problémáikkal, álarcpt viselnek mindenki előtt.
Kompenzálnak, takargatnak v.mit.
Ezzel addig nincs gond, ameddig betartja a KRESZ-t, és ha megbüntetik jogosan, kussol és fizet.
Egyetértek azokkal, akik azt mondják hogy egy komolyabb gépben nem tűnik olyan „keménynek” (a kérdésben valahogy így lett megfogalmazva) a dolog, mint ahogy azt egy kisebb tudású kocsihoz szokott vezető érezheti.
A másik dolog:
„De, van amelyik nem akar megelőzni, hanem jön mögöttem 6-7 méterre percekig, ha lassítok, Ő is, Ha gyorsítok, Ő is, de nem előz meg.”
Ez elég valószínű hogy a távolságtartó sebességszabályozó miatt van. Ezzel az előtte haladót kényelmesen lehet követni, a vezetőnek jóformán csak kormányoznia kell, a gyorsításról-lassításról a gép gondoskodik.
Nekem is márkás autóm van bár jó régi.
Én is máshogy vezetem.(vagy gyorsan vagy lassan de sehogy nem jön ki kettő között soha a lépés) Amúgy talán a jó hanghatás és élmény miatt amit az autó nyújt. Mert egy márkás autó alapfelszereltségben is többet tud, (még a régik is..) Nem a magnóra és egyéb luxus felszereltségre gondolok hanem a futóművük fejlettségét és anyag ráfordítását. Egy 35 éves bmw-m van és egyszer egy Ignisz belecsapódott az oldalamba és én beleszaladtam egy álló Ladába ebből kifolyólag. Azóta tudom mi a külömbség! Nekem lett 2- 4 kisebb horpadás a kocsin meg kitört az egyik indexem és elrepedt a lámpám. Azt hogy miért mennek utánad azt én nem tudhatom de ezek szerint működik a vonzás törvénye. (az ember társas lény és csoportosul ,csoportban vándorolt régenis. Én pl kamionokat szoktam követni a kisebb fogyasztás miatt :)
És amúgy az is hülyeség hogy maffiás autók ezek. Ez csak ilyen néphiedelem. Én pl kedves rendes segítőkész vagyok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!