Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Miértnem limitálják az autók...

Miértnem limitálják az autók végsebességét 130 km/h-ban?

Figyelt kérdés
igaz hogy az 50-et meg a 90-et átléphetnék de legalább az autópályán nem lenne aki 220-al hasít
2011. dec. 7. 09:40
1 2 3 4
 11/31 anonim ***** válasza:
nagyobb gond az aki részegen vezet...
2011. dec. 7. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/31 anonim ***** válasza:
És aki részegen 270-el vezet?
2011. dec. 7. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/31 anonim ***** válasza:

Mert a németeknél nincs korlát bizonyos szakaszokon, az olaszoknál a 3 sávos pályán 150-el mehetsz, a hungaroringen meg amennyivel akarsz.

Ezenkívül ha nem tudnának bírságot beszedni gyorshajtásból akkor összeomlana a gazdaság (nem csak a magyar). Hatalmas bevételi forrás mindenhol.

2011. dec. 7. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/31 Shai-Hulud ***** válasza:

#9

"rendelkezik olyan autóval amivel ez megvalósítható ( nagy motor, komolyabb futómű, menetstad, több légzsák ect.. )

-az ilyen sokkal jobban figyel, mint a közlekedés többi résztvevője."

Na igen. Örülök, hogy neki olyan sok légzsákja van. Nekem meg csak 1 db, az orrom előtt. Aztán ha belém jön 270-nel - mert neki olyan nagy motorja és komolyabb futóműve van - akkor nem ő fog megdögleni, hanem én.

És majd felfelé menet elégedetten csettintek, hogy milyen jó dolog, hogy ennyire gyors autókat is gyártanak!!!


"az ilyen sokkal jobban figyel, mint a közlekedés többi résztvevője."

Mégis a gyorshajtás miatt van a legtöbb baleset. De lehet, hogy csak azért, mert MÉGSEM figyelnek annyival jobban.


Régi igazság, hogy nem hajts gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repül...


Pedro

2011. dec. 7. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/31 anonim ***** válasza:

Mondjuk azért megnézném, h 200 feletti ütközésnél melyik az a kocsi/légzsák, ami még megvédi az utasait a komolyabb sérüléstől...


Talán mert ha limitálnák, senki se venne olyan autót, vagy vinné az első műhelybe "kiüttetni" belőle a cuccot.

2011. dec. 7. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/31 anonim ***** válasza:
Mert életveszélyes lenne. Nézd meg a kamionokat, limitálva vannak, így egy előzés nem 6 másodpercig, hanem 3 percig tart. Gondolj bele, milyen lenne, ha te ragadnál be valaki mögé, és nem tudnád megelőzni, mert nem elég az elérhető sebességkülönbség.
2011. dec. 7. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/31 anonim ***** válasza:

"rendelkezik olyan autóval amivel ez megvalósítható ( nagy motor, komolyabb futómű, menetstad, több légzsák ect.. )

-az ilyen sokkal jobban figyel, mint a közlekedés többi résztvevője."


A legtöbben nem rendelkeznek ilyennel. Én például gyakrabban tapasztalom, hogy 1.3-as, 160-al repesztő suzuki szorít le, ami alatt van egy dobfék, meg egy 13"-os 155-ös gumi. :) És ez veszélyesebb, mint a komoly, nagy teljesítményű autókkal történő száguldozás. Annyi a különbség, hogy egy 5-ös BMW 160-ról hipp-hopp lefékez a te tempódra, a suzuki meg átlök a pálya túloldalára.

2011. dec. 7. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/31 anonim ***** válasza:

" Aztán ha belém jön 270-nel - mert neki olyan nagy motorja és komolyabb futóműve van - akkor nem ő fog megdögleni, hanem én. " << ezt nem értem , miért menne beléd ( tekintsünk el attól, hogy be van gombázva vagy talajrészeg ), te sem mész bele 130-cal az előtted menő kamionba, mert az lassabb.


"Mondjuk azért megnézném, h 200 feletti ütközésnél melyik az a kocsi/légzsák, ami még megvédi az utasait a komolyabb sérüléstől... " << azt elfelejted, hogy autópályán az ütköző autók sebességvektora egyező irányú. A hátulról 200 vs 130 semmivel sem durvább, mint ha két 60as tempóban haladó autó frontálisan találkozik ( nyilván ha nem teljes az átfedés, akkor a kicsúszárs/prögés miatt lehetnek egyéb járulékos gondok )


"A legtöbben nem rendelkeznek ilyennel. Én például gyakrabban tapasztalom, hogy 1.3-as, 160-al repesztő suzuki szorít le, ami alatt van egy dobfék, meg egy 13"-os 155-ös gumi. :)" < én is lestem amikor az M3-on 140-nél rámelőztek Suzuki Altoval.

2011. dec. 7. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/31 anonim ***** válasza:
A teherautóknál le van.
2011. dec. 7. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/31 anonim ***** válasza:

Előttem szólónak írom.

Nézzen meg egy NASCAR autót.

320 al belecsapódik a betonfalba átfordol a tetején 23x telibeveri még 3 200ra lassuló versenyautó hempereg még kettőt a kocsi és 90%ban maximum egy kartöréssel megússza a pilóta. Pedig még légzsák sincs ezekbe az autókba. :)

Szeméttel jársz nem autóval. ennyi!

Amúgy meg elárulom az a baj hogy mint írják az egyik autó megfelel a mai színvonalnak a másik közel sem. És még régi autónak sem kell lennie ehhez. Egy szuzukiba belemehet valaki 70el akkor is belehalhat mindenki míg egy volvó 160 nál nem törük úgy össze hogy komoly sérülések keletkezzenek.


Ne haragudjatok de hogy ezt mondom de mindenkinek saját felelőssége hogy mivel jár és mennyit ér az élete. Ha te trabantot veszel amibe 50el belehalsz ha fának mész akkor milyen jogon korlátozol le engem 50re mert neked sz@r autód van. Én erről nem tehetek de valószínúleg azért vesz mindenki modernebb jobb erősebb biztonságosabb autót hogy ne járjon így.

Azonfelül a rendőrök meg éhen halnának! :)

2011. dec. 7. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!