A vonat vezetők miért nem lassítani ha látják hogy van valaki a sínen?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha nem tűnt volna fel, a kérdező kérdését másoltam le, és fordítottam a visszájára, finoman jelezve, hogy oltári nagy ökörségeket ír, pontosabban csak próbál írni.
Egyébként pár százszor ültem már vezetőálláson.
#11
Oltári nagy igazságot írtál... - Ezen az oldalon, csak úgy hemzsegnek az analfabéták! Sem fogalmazni, sem írni nem tudnak Az ember csak úgy fuldoklik, amikor megpróbál értelmezni az általuk "fogalmazott" mondatot...
- Igazad van Justinianus!
Akinek ez a dolga lassítja. De egy több száz
tonnás tömeget egy olyan pályán, ami arra van optimalizálva, hogy kicsi legyen a súrlódási együttható, nem lehet egyszerűen megállítani.
Ki is számolhatod, hogy ha egy szerelvény csak 100 tonna és 70 km/h sebességről elkezd fékezni, akkor 0.02 súrlódási együttható mellett mekkora lesz a fékút.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mozdonyszerelő barátom mondta, hogy zirka 1 km a megállási út.
Így lépj a mozdony, meg a szerelvény elé.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!