Igaza volt Vályi Pistának a hétfői Szpikzone-ban Dodorral kapcsolatban?
Szerintem abszolút igen. Dodor túltolja ezt az egészet, és csak ellentéteket szül a két oldal között. Hála az ilyen egyszerű embereknek, mint ő, így is szokott ellentét lenni. Közben tök egyszerű a dolog. Minden közösségben vannak hülyék. Az persze kérdés, hogy miért. Így tesz szert nagyobb népszerűségre(pénzre). Élvezi, hogy tudja irányítani az embereket. Ezer oka lehet.
Szerintem csak egy idegbeteg, buta ember, akinek minden mondanivalója hemzseg a demagógiától.
Nem tudom mit mondott a Pisti de Dodornak igaza van.
Egyébként eleinte nem akart részt venni a visegrádi ügyben de annyi levelet kapott meg annyi követője van hogy végül úgy alakult hogy aféle szervező lett belőle mert rengeteg motoros követi.
Egyébként a színfalak mögé kell látni hogy megértd azt hogy miért teszi azt amit és miért mennek el olyan sokan. Ha mindent lenyelünk amit hirtelen felindulásból kitalálnak akkor hová fajulna a dolog?
Nem akarok itt politizálni de nézd meg pl a kormány hol tart. A nép mindent eltűr szó nélkül és Magyarországot már teljesen padlóra küldik. Amit lehet ellopnak, adókat felemelik,egéségügy,oktatás hanyatlik miközben külföldre milliárdokat küldenek,olcsón vett gázt eladják és vesznek újat jóval drágábban, semmit nem tartanak be amit korábban igértek,tele pakolják az országot aksi gyárakkal és hozzá külföldi munkásokkal. Miért? mert a nép engedi.
Most lezárták a panoráma utat,holnap lezárják a mátrát vagy amit épp kitalálnak. Ezt nem szabad csak így engedni. Egyébként pedig nem csak Magyarországon reagálnak így mert korábban Németországban is akartak lezárni motorosok elől útszakaszt és ugyan így össze gyűlt pár 1000 motoros és végül nem zárták le. Csak a németek okosabbak voltak mert első alkalomra is megértették.
Félreértesz. Nekem nem azzal van bajom, hogy motorosok kiállnak az igazukért. Tegyék, sőt tegye mindenki, akit bármilyen igazságtalanság ér.
Nekem konkrétan Dodorral van bajom. Ő teljesen alkalmatlan arra, hogy képviselje a motorosokat a fent leírt dolgok miatt.
A stílusa és a mondanivalója is sokszor minősíthetetlen.
Nem tud normálisan érvelni. Csak hergelni tud. Ahogy Pista is mondta: olaj a tűzre.
Ő nem békésen tüntet, hanem lepontoztatja a helyi vállalkozásokat. Arra céloz, hogy ne ott költsék el a pénzt az emberek. Ezzel persze azt szeretné elérni, hogy a helyi vállalkozók gyakoroljanak nyomást az ő problémája miatt a helyi vezetésre. Ez a módszer is gusztustalan.
Én téged büntetnélek meg azért, hogy te elérd az én célomat. Ez mi már?
Én nem így látom.
Valóban mondtja a videóiban hogy gyűljenek ott össze de ne visegrádon fogyasszanak hanem vagy vigyenek mindent vagy környező helyeken egyenek,igyanak. De ez csak arra az alkalomra vonatkozik.
Olyat nem mondott hogy senki ne egyen igyon ott ha arra jár.
De alapból a polgármester rúgott bele az ottani vendéglátósokban mert dodor jól látja hogy így kevesebb motoros választja úti céljának visegrádot és valóban kicsit ellenszenves is lett maga a hely is azáltal hogy így állnak a motorosokhoz.
Egyébként pedig üzent a videóiban a vendéglátósoknak is tehát nem alatomosan akarja kicsikarni hogy álljanak a motorosok mellé hanem konkrétan megüznte nekik. És igaza is van,ha neked lenne ott éttermed szerintem pont hogy kiállnál dodor mellett és a motorosok mellett hogy sikerüljön nekik és vissza álljon a rend valamint neked is javuljon a forgalmad.
Szerintem te kevered dodort és az ő kanyarodás képzését a volt kollégájával aki a húzd a gázt vagy milyen nevű oldalt viszi és többek közt a mátrába jár gyors tempós kanyarodást oktatni.
Dodor oktatása nem össze keverendő a motor tesztjeivel ahol úgy megy ahogy el várják tőle hogy menjen hiszen tesztel,hogy pl futómű milyen ahhoz nem árt pár tempós kanyart is beiktatni mert 50-el a simson is kanyarodik pl bajna és héregnél.Azt sem árt tudni hogy nagylátószögű kamerát használ így sokkal gyorsabbnak tűnik a sebessége mint amennyi valójában,ezt a városi közlekedős videójában el is mondja. A képzései viszont a biztonságos kanyarodásról szólnak,magáról a technikáról különböző kanyarokban,különböző feltételek melett nem pedig a sebességről.
Sőt azt is hangoztatni szokta hogy ha ki akarod maxolni a tempódat a kanyarokban akkor tulajdonképpen lasabb vagy mert megnyúlik az íved,jobban kell lapolni a motort ezáltal később is tudod felállítani a motort és később fogsz tudni nagyobb gázt húzni tehát az utána lévő egyenes szakaszon lassabb leszel. Ezt pl yamaha mt09 és gsxs1000f horvátországi tesztjében Kiru is kiemeli a motorozásuk végén mert Kiru meg inkább mélyre döntős.
7
Erősen kétlem hogy egy ilyen szituáció a képzés része lenne.
Ha történt is ilyen az biztosan nem dodor saját ötelete volt hanem kérték tőle valami oknál fogva. Alapból nem is tart egykerekezés képzést,azt ő nem oktat senkinek. Palatinus Attila oktat egykerekzés képzést de nem közúti forgalomban és egy speciális kerettel látott motorral teszi.
Az a képzés amit pedig nem közúton tartanak meg olyan amilyen.
Közúton motorozni közúti körülmények közt lehet megtanulni nem pedig egy aszfalt pályán ahol mindenhol egységes az aszfalt minőség,a beláthatóság,a vonalak festve esetleg bólyázva vannak, semmi meglepetés nem érhet és a biztonság is adott ami befolyásolja a motorozásodat is.
Ugyan az mint a versenypálya,versenypályán sem tanulsz meg motorozni hegyi szerpentinen meg hegyi szerpentinen sem tanulsz meg gyorsan motorozni versenypályán.
#8 Csakhogy ez nem kifogás. Még ha térden állva könyörgök, hogy egykerekezzen velem, akkor sem tenné meg, ha normális lenne.
Azzal meg remélem viccelsz, hogy hegyi úton kell megtanulni motorozni. Aki egy felbójázott versenypályán nem képes 70-nel jól kanyarodni, az inkább meg se próbálja ugyanazt közúton. A technika ugyanaz, csak még több dologra kell figyelni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!