Lehetséges, hogy igaz Berki Krisztián verziója a balesetével kapcsolatosan ha a felvételt vesszük alapul?
Többször megnéztem és mintha a busz tényleg meg kellett volna tudjon állni ebben a szituban.
Értelmezd.
"Az autóbusz vezetője vészfékezéssel sem tudta elkerülni az ütközést. A busz utasai közül többen az ülésből előre lendültek, kiestek, a kapaszkodó rúdba ütötték magukat."
"mintha a busz tényleg meg kellett volna tudjon állni ebben a szituban."
Miért mi vagy te, jós? Mert hogy buszt még nem vezettél az biztos.
Egyrészt egy fedélzeti kamera képe alapján nem lehet egyértelműen megítélni egy szituációt, nagyon sokat torzít egy ilyen nagylátószögű optika.
Másrészt egy busz soha nem fog olyan rövid úton megállni, mint egy (ráadásul prémium, nem hétköznapi fékekkel szerelt) személygépkocsi. Plusz a buszvezetőkbe "beleverik", hogy egy anyagi káros baleset jobb, mint egy satufék, főleg, ha álló utasok is vannak a buszon.
Egyébként ha figyelmesen a végignézed a felvételt, látszik, hogy fékezett a buszvezető, ennek köszönhetően volt enyhébb a csattanás, és ennek köszönhető, hogy az előrezuhanó utasok közül senki nem sérült meg súlyosan. Akár vészfékezéssel, akár fékezés nélküli becsapódással súlyosabbak lettek volna a következmények.
7. ??????????
Bírom az ilyen félcédulásokat akik mindig megvádolják a témában egyetlen szem kérdés kiíróját, hogy a gyakori összes hasonló kérdését ők tették fel 10 évre visszamenőleg. Nektek ez a fétisetek vagy mi bajotok? :D
Minden balesetnél fontos a minél kisebb lassulás, hiszen ennek mértéke döntően befolyásolja a baleset súlyosságát.
Ahogyan itt is dönthetett akár felelősen , tudatosan a buszsofőr a teljes vészfék helyett a koccanásos lassulás mellett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!