Jó ötletnek tartjátok vagy sem a budapesti, főleg főutakra, nagy számban kihelyezett zöld oszlopokat (pollereket)?
Szerintem a legfőbb probléma eleve, hogy a forgalom bejut a városba. Az emberek nagy része nem a belvárosban dolgozik, sokkal inkább egyik oldalról megy a másikra.
Például 2. kerület Solymár felől simán behoz az Erzsébet hídig, majd végig az Üllőin visz ki a GPS Kőbányára. Ez totál nem normális, még ha 5 perccel gyorsabb is mint körbe menni a körúton.
Régebben voltak egérutak, menekülőutak, de mára azok is telítettek, egyszerűen túl sok az autó és túl szabályozatlan a forgalom.
Vagy az sem normális, hogy M1-M7 kivezető felé Kőbányáról bevisz a GPS az üllőin, át a Petőfi hídon és onnan ki...
Már gyerekkoromban arról beszélt mindenki, hogy kétszer annyi Duna-híd kellene mint amennyi van. Azóta megépült az M0 két külső hídja aztán ennyi.
#42: az az M0 ami nincs kész?
A megépült részein, főleg a déli szektorban pedig állandóan vagy baleset van, vagy útépítés, vagy épp le akar szakadni az új híd.
A teherforgalmat ráterelték sikeresen, de a személyforgalmat nem.
Egy ilyen tetves vízfej köré 2x4 sávos GYŰRŰ kéne. Ami KÖRBEÉR.
Vagy a jelenlegi mellé (ha egyszer elkészülne) még egy "párhuzamos" 2x2 gyorsforgalmi gyűrű.
#42 Nem fogok semmit semmire, csak a tényeket közlöm.
Vádaskodás helyett meg kéne tanulni szöveget értelmezni.
A mondanivalód önmagában ellentmondás, hiszen azt mondod meg kell tanulni tájékozódni, de helyismeret nélkül azt nyilván nem fog tudni senki.
Mondhatod, hogy "ott a rohadvány M0" az megint egy más történet. Az M0 elkerülőnek sokkal inkább az átmenő forgalom illetve külső irányú forgalom terelése a célja. Ezért kellene az a +1 körút Határ út - Csepel - Savoya Park vonalában például.
Megsúgom, képes vagyok tájékozódni és ha kell akkor simán más útvonalat választok.
Nyilván M1-M7 felé kimegyek a Lágymányosin vagy M0 felé. De ettől még a tény ott van, hogy ha simán mennék az optimális útvonalon, az bevinne a város közepére.
Azt is hozzátenném, sok helyen ismerek olyan kerülőutakat, mára ezek is szépen bedugulnak. Csúcsforgalmon kívül meg nincs értelme használni őket.
És lehet azzal érvelni, hogy "azzal kezdődik egy érvelés, hogy merre küld a GPS" attól még az emberek többsége simán a leggyorsabbnak vélt utat fogja választani, ha más nem gépen megnézi merre mi a helyzet és úgy dönt.
"Mert legalább egy picit ismerem a várost"
Na jó de b+ ez a kulcsszó. Te ismered a várost. Én is ismerem a várost.
Ettől függetlenül pont fogom szarni, ha ugyanannyi idő a dugóban a belvároson át hazajutni de 25 km akkor ha ott rohadok meg sem fogok az M0-án körözni 75 km-t mert 3x annyi benzinembe kerül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!