Le lettem pontozva, pedig tényeket írtam, és a kérdésnek megfelelő véleményt. Nem értek egyet. Teljesen igazuk van a mentősöknek, hogy akadályozzák a vonulást azzal, hogy az autósok nem tudnak félrehúzódni, hogy ők tudjanak haladni. De ugyanaz igaz a tűzoltókra, rendőrökre is.
És kitartok amellett is, hogy ha az autósok partnerként kezelnének minden közlekedőt, akkor nem kellene fizikai akadályokat építeni.
2023. szept. 7. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
12/72 anonim válasza:
Kicsit olyan érzésem van vele kapcsolatban , mint a fekvőrendőrökkel:
Ha az autósok tiszteletben tartanák a biciklisávot, akkor semmi szükség nem lenne rá, így viszont a szabály betartatása érdekében szükség van rá, még olyan áron is, hogy a sürgősségi járműveket kis mértékben akadályozhatja.
2023. szept. 7. 09:14
Hasznos számodra ez a válasz?
13/72 anonim válasza:
Nem, nem látom értelmét, majd 20 év múlva kiderül, ki gazdagodott meg a gyártással-telepítéssel, de az sem lesz elszámoltatva.
2023. szept. 7. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
14/72 anonim válasza:
Ha csak ideiglenesen marad így, akkor nincs vele semmi baj. Gondolom rendes szegélyre, mint ahogy Párizsban is csinálják (ott is építik pár éve a rengeteg biciklis utat) nem lenne pénz nagyon, pláne nem gyorsan felépíteni.
2023. szept. 7. 10:46
Hasznos számodra ez a válasz?
15/72 anonim válasza:
#14 Az a baj, hogy engem pl. tökre nem érdekel a taxisok hisztije, meg a rakodók sem annyira (bár az aztán HACCP, hogy nyolc utcán keresztül hordozzák az élelmiszert, ezt belvárosi kis utcákban már évekkel ezelőtt kifogásolja, aki picit is foglalkozik ezzel), de az, hogy egy mentő nem tud megállni az elkerítés miatt, az probléma. Miért kell elkeríteni? Bele van írva a KRESZ-be, hogy a kerékpársávon megállni tilos, ami alól nyilván csak a megkülönböztető jelzés lehet kivétel. Szép, egyenes, narancssárga vonal, legyen mindenkinek világos a jelentése. Tegnap meg még rendszámos robogót is láttam rajta, tehát nem is nagyon működik. Mondjuk tegnap a járdán akart elütni egy rakás biciklis, amíg a Klinikáktól a Corvin-negyedig elsétáltam, zebrán áttolni a biciklit, hogy a megfelelő irányú biciklisávban tekerhessen nem volt ideje, velem veszekedni igen.
2023. szept. 7. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
16/72 anonim válasza:
Mindennel egyetértek, ami a fölösleges kényelmi autózás mértékét csökkenti és élhetőbbé teszi a belvárost az emberek számára.
2023. szept. 7. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
17/72 anonim válasza:
Igazából egyetlen érv amit felhoznak az emberek, hogy a mentő, tűzoltó nem tud miattuk haladni. Viszont ha nem lenne ott kerékpár sáv akkor lenne 3 sáv dugó, amiben szintén nem tudnak haladni.
2023. szept. 7. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
18/72 anonim válasza:
Nekem az is tetszett amikor a BPi autósok oldal folyamatosan ugatott a gyilkos beton tömbök miatt, meg jött a balesetekkel.
Aztán az összes balesetben valami szabálytalan, gyorshajtó hülyegyerek verte le a beton tömböt. Soha nem normálisan közlekedő autós.
2023. szept. 7. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
19/72 anonim válasza:
1. A városban vannak 2,4,6 meg még ki tudja hány sávos utak. A mentők mindenhol elhaladnak, ahogy tudnak, ahogy a forgalom engedi őket. Értem én, hogy nem könnyű, de valsz nem ettől vált nehézzé.
2. A hosszútávú, tökéletes megoldás az egész utca újraépítése lenne, külöm úttesten haladó kerékpárúttal, ami fasor választ el az autóktól.
2023. szept. 7. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
20/72 anonim válasza:
Amúgy vicces az is amikor a veszélyességgel érvelnek. Hiszen autósként ha szabályoknak megfelelően a sávodban maradsz akkor egyszerűen nincsen miről beszélni. Persze ha mindenki szabályos lenne akkor elég lenne oda a záróvonal is...
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!