A kőröshegyi völgyhídra miért nem építettek leállósávot anno? Egyáltalán hogyan engedélyezhették így?
Az ilyen balesetek láttán hogy nem merül fel annak a felelőssége, aki a völgyhíd jelen formában történő megépítésére rábólintott és engedélyt adott?!
#1
Nézelődött. Személykocsiból nem nagyon lehet kilátni, mert magas a korlát. De kamionban magasan ül a sofőr, jó kilátása van onnan.
Nem merül fel, máshol is vannak leállósáv nélküli szakaszok.
Nem csak nálunk, külföldön is. Eleve 110-es szakasz ami gyakorlatilag olyan mint a gyorsforgalmik. Ott sincsen sehol leállósáv.
Eleve miért merülne fel a tervező felelőssége olyan esetben ahol egyértelműen sofőri mulasztás történt? Talán nem bámészkodni meg szunyókálni kellene vezetés közben.
Nem baj, legalább egy ezeréves, sz.r kocsival kevesebb van az utakon.
Nem lehetne valami olyan szabályozást hozni, hogy az érvényes műszakit csak a 20 év alatti autók kaphassák meg?!
Mert ilyen kocsival az utca végére sem kéne menni, nemhogy autópályára, meg völgyhídra...
#5: elég sok páréves autót szoktam látni a lelállósávban.
Inkább a jelenlegi műszakit kéne komolyan venni. Es ha valakit egy veszelyes ronccsal találnak kózlekedni, azonnali elkobzás, és örökre eltiltás.
A völgyhídon 110-es limit van, pobt olyan, mint egy autoút, pl. a 8-as. Ilyen utakon sehol nincs leállósáv.
Amúgy a kamionosok eszméletlen felelőtlenek sokszor, szégyent hozva a szakmájukra, autopályán a leállóban is telibe vernek, elég sok ilyen történik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!