Kedves csakis autósok! Miből gondoljátok, hogy a kerékpárosoknak "nincsen" jogosítványa?
Egy csomó biciklizni is tudó és hajlandó embernek VAN autója is és jogosítványa is.
Én ismerek buszsofőrt aki biciklizik is meg kamionsofőrt is.
Aki meg autózik és nem biciklizik szinte sosem, sok olyan van aki szívesen biciklizne, de joggal fél az autóktól körülötte.
Ha rajtam múlna és leszabályoztatnám a személyautókat (és minden gépjárművet) 145 km/h-nál. Semmi értelme, hogy egy autó 200-zal tudjon menni, ha 130-nál gyorsabban sehol nem szabad. Ahogy a kamionoknál is van ilyen leszabályozás, úgy személyautóknál is a forgalomba helyezés feltétele kéne, hogy legyen.
Sokan jönnek azzal, hogy "de a német autópályákon". Akkor költözzön oda és közlekedjen ott. Amíg magyar rendszámot akar az autójára és magyar utakon közlekedik, addig legyen érvényes rá ez a szabály. Egyébként pl. a biztosító ott sem fizet, ha 130 fölött éri baleset, egyszóval ott is van korlát, csak nem a KRESZ-ben.
Egy kis rátartással. A kamionoknál 80 km/h a max. megengedett sebességük (autópályán), és tudomásom szerint 89 km/h-ra szabályozzák le őket.
De ez már másodlagos kérdés, ha azt mondanák, hogy legyenek leszabályozva, de pont 130 km/h-nál, azt is támogatnám.
22: és az is egy mese habbal, hogy a német autópályán nincsen maximum sebességkorlátozás.
A valóság az, hogy létezik egy kevés olyan is.
Nemrég vezettem keresztül Németországon és volt mindenhol piros karikában fekete 130-as de volt ahol 60 volt AUTÓPÁLYÁN!!! (Na jó, ott útépítés volt ahol 60 volt meg átterelés másik oldalra)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!