Miért nem ott mérik a sebességet a rendőrök, ahol balesetveszélyes a gyorshajtás?
Figyelt kérdés
A 84-es főút mellett egész a Balatonig csak pár kis falu van és szántóföldek. Vannak véda kapuk és állandóan sunyi módon mérnek is. Budapest belvárosában pedig 150-nel is lehet száguldozni?2023. júl. 2. 22:50
11/28 anonim válasza:
#10 ne írj már baromságokat... ha ott mérnek, ahol balesetveszélyes (baleseti gócpont), akkor ha az is visszalassít, aki egyébként nem tenné meg, akkor ezzel a roncshalmaza és a szaros kis élete meg lett mentve.
Tipikus én már a Kádár-rendszerben is vezettem hozzáállás.
12/28 anonim válasza:
Én sem értem a puszta közepén levő VÉDA-kapukat. Ezeket arra kéne használni, hogy olyan helyeken, ahol különösen fontos a megengedett sebesség betartása (pl. veszélyes kereszteződések). A többi helyre mehet a spontán traffipax és az átlagsebesség-mérés.
13/28 bazaltkaroly válasza:
A védának nem az a lényege, hogy minden áron büntessen, hanem, hogy visszavegyenek az autósok, így elkerülve a veszélyt. Az már más kérdés, hogy miért nincsenek bekapcsolva.
14/28 A kérdező kommentje:
#13 : Ez a fixált dolog egy idétlenség. Minek? Előtte nyilván senki nem fog még véletlenül sem gyorsan menni. Tekintve hogy nincs mindenhol kikerülni is nagyon könnyű.
2023. júl. 4. 12:50
15/28 bazaltkaroly válasza:
Pont ez a lényeg, hogy az adott útszakaszon ne száguldozzanak. Ha minden áron büntetni akarnak, akkor általában bebújnak egy bokor mögé a kamerával, de a véda megelőzés céljából kerül ki, nem leckéztetés céljából.
16/28 A kérdező kommentje:
#15 : Akkor elég rossz helyre tették ki... Talán egy belvárosi egyenes útszakaszon több és veszélyesebb is a száguldozás, mint egy kanyargós külterületin, ahol akár egy szarvas is bármikor megugorhat.
2023. júl. 4. 13:00
17/28 bazaltkaroly válasza:
Hát igen, hogy miért épp oda kellett kitenni, az már olyan kérdés, amire nem tudom a választ. Talán volt ott gyakori baleset, és ezért, de az nekem túl pazarló megoldásnak hangzik.
18/28 Alex Fly válasza:
@12: mit nem értesz? Írod, hogy olyan helyre kell, ahol különösen fontos a sebesseghatárok betartása. Ez pedig a teljes közúthálózatot jelenti...
19/28 anonim válasza:
#18
Igen, de azzal nem megyünk sokra, hogy egy 20 kilométeres egyenes szakaszon arra a 300 méterre visszalassít normális sebességre, ilyen helyeken az átlagsebesség-mérés volna hatékony. A VÉDA olyan helyeken lenne igazán hasznos, ahol elég biztonságot ad az is, ha 300 méterre lelassít valaki, itt példaként megemlítettem a veszélyes kereszteződéseket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!