Sokszor hidegben a pilóta ezt miért teszi?
Láttam videókat erről, ahol szó eset erről is, de sajnos nem emlékszem.
Bár nem szabályos, de az 1-es válaszolónak:
Nem is az állóhelyet írta, hanem azt, hogy álló helyzetben. A jégtelenítés nem a forgalmi előtéren történik. Hajtóműindítás ott valóban végzetes lehetne. Csak hátratolás, és gurulóútra ráfordulás után szoktak engedélyt kapni az indításra.
A jégtelenítés elkülönített helyen folyik.
Talán azért „bőgeti fel” a hajtóművet, hogy a légáramlás levigye a szermaradványokat. De nem biztos.
#2
"utána kezdünk kigurulni a felszallopalya irányába"
Ezt írta. Ezért értetlenkedtem.
Felszállás előtt minden esetben fel kell pörgetni a hajtóművet és ellenőrizni a paramétereket.
Ez normál eljárás télen, nyáron mindig.
Szóval nem értem a kérdést továbbra sem..
#4
A legtöbb reptéren még a hatratolas előtt az állóhelyen jegtelenitenek... ;-)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!