Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Sok autósnak miért nincs...

Sok autósnak miért nincs veszélyérzete?

Figyelt kérdés

Akár fúj, akár esik, akár köd van akár hó, sokan úgy mennek mint az állat, mintha a 90 nem sebességhatár lenne főúton hanem a minimum kötelező sebesség.

Sokan miért mennek úgy, hogy nincs semmi veszélyérzetük?



2022. dec. 16. 08:31
1 2 3 4
 21/35 anonim ***** válasza:
33%

Lepontozhattok, ettől még érdekes módon sehol nem azzal vannak tele a statisztikák, hogy halált vagy egyáltalán balesetet okozott a lassú közlekedés, ellenben a gyorshajtás mint olyan még mindig a vezető halálozási ok ;)


Ezek az egyszerű tények, nyilván aki a tényeket nem fogadja el azzal nincs miről beszélni.

2022. dec. 16. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/35 anonim ***** válasza:
77%

#21 Az a baj, hogy ez megint egy ennél bonyolultabb kérdés. Az tény, hogy megbukott az a szakértők által is sokáig hangoztatott tény, hogy a relatív gyorshajtással van baj, erre apellált minden gyorshajtó. Mondjuk logikus, hogy nem igaz, ugyanis már szimplán a táblák távolsága attól a helytől, amire vonatkoznak a sebességkorlát függvénye, tehát aki gyorsan hajt és nincs sas szeme, annak mindig mindenre kevesebb ideje lesz reagálni.


Viszont, statisztikára hivatkozni kicsit necces, mert mi is kerül be a statisztikába? A bizonyítható tények. Lassú közlekedés nem lesz benne soha, mivel az indokolatlan lassúságot pont olyan nehéz tényszerűen megállapítani, mint azt, hogy célforgalom volt-e a behajtás olyan helyre, ahol csak abban az esetben szabad. Az sem fog soha bekerülni a statisztikába, hogy egy idegbeteg gyorshajtó balesete előtt fél órával hány km-en keresztül akár szándékosan tartotta fel őt valaki és pumpálta az agyvizét. Persze ettől függetlenül a gyorshajtó lesz a hibás, de intelligens, felelős emberek tisztában vannak vele, hogy hatással vannak másokra az úton.


A statisztika amúgy már csak azért is ferdít, mert a statisztikák alapján mondhatnánk, hogy a közlekedési szabálysértések szinte 100%-át az autósok követik el, pedig mindannyian tudjuk, hogy pl. biciklisből nagyon kevés a szabályos, csak amíg a jellemző autós szabálysértésekre razziák vannak, a bicikliseket nem bünteti meg senki, amíg nem okoznak egy komoly balesetet.


Szóval a statisztika az tényleg tényeken alapul, csak nem mindegy, hogy a tények közül hány darabon és pontosan melyeken.

2022. dec. 16. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/35 anonim ***** válasza:
17%

Épp ideje lesz betiltani a kézi vezetést és csak önirányító autók vehetnének részt ezután a forgalomban.

Jobb dolgom is van reggelenként a dugóban mint fogni a kormányt és hangosan szidni a többiek felmenőjét.. Helyette átülhetnék hátra és dolgozhatnák a laptopomon..

2022. dec. 16. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/35 anonim ***** válasza:
95%
#23 Hát, arra azért még jócskán várhatsz, hogy önirányító autó hátsó ülésén te csak dolgozz, és ne foglalkozz a külvilággal. Nem a következő 10 évben lesz, és szerintem még alacsony számot is mondtam. Erre van a taxi meg a személyi sofőr az olyanoknak, akiknek elég értékes a munkával töltött idejük és keresnek is annyit, hogy gáz lenne 1-2 órát közlekedéssel töltenie.
2022. dec. 16. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/35 anonim ***** válasza:
0%

Komoylabb autókban már annyira el vagy szigetelve a külvilágtól és annyira nincs sebességérzet, hogy ez adja a hamis biztonságérzetet.

A fizika az fizika marad, de míg el vagy szigetelve és az elektronika dolgozik addig az ember azt hiszi minden okés, ha meg gubanc van akkor általában nagy van.

2022. dec. 16. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/35 anonim ***** válasza:
69%
#21 A haláleset nyilvánvaló, lassabb tempónál értelemszerűen kisebb a halálozási ráta, de ettől még nem lesz kisebb a baleseti arány. A nem halálos baleset is baleset, ergo a túlzottan lassú haladás ugyanolyan balesetveszélyes.
2022. dec. 16. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/35 anonim ***** válasza:
0%
Mondom én tök mindegy, mert ez a gyakori, itt a valóságot és a tényeket is nyugodtan lehet hamisítani és a tök ellenezőjét állítani annak ami valójában történik az utakon... :)
2022. dec. 16. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/35 anonim ***** válasza:
22%

"Az sem fog soha bekerülni a statisztikába, hogy egy idegbeteg gyorshajtó balesete előtt fél órával hány km-en keresztül akár szándékosan tartotta fel őt valaki és pumpálta az agyvizét. "


:D:D:D


Persze hogy nem kerül bele a statisztikába. Mivel akárhogy csűröd csavarod, az lesz a hibás akinek felforrt az agyvize és idegbeteg. Egyszerűen azért mert nem képes higgadtan kezelni a helyzeteket. Ha idegbeteg maradjon, álljon félre otthon mert mentálisan nincsen vezetésre alkalmas állapotban.


Mint ahogy az sem kerül a statisztikába hogy a gyorshajtó idegbeteget egy pont ugyanolyan idegbeteg is pont ugyanúgy felidegesít.


Felelős intelligens emberek tisztában vannak vele, hogy nem csak ők léteznek az utakon és képesek olyan apró bosszúságokat ésszel kezelni, nem lesznek öngyilkosok mert éppen valaki lassabban halad mint ők.


Mehet a lepontozás ;)

2022. dec. 16. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/35 anonim ***** válasza:
100%
Egyébként ez is csak itt gyakorin vita téma, és érdekes módon mostanában minden 2. kérdés erről szól. Nekem sok autómániás ismerősöm, barátom van,de egyiktől sem hallok ennyi picsogást mint amit itt olvasok mostanában. "Brühühü gyorshajtás, Brühühü tötyörgés". Kit érdekel amúgy. Én simán kielőzöm aki lassabban megy oszt cső. Pedig vezetek minden nap. Azért nem Indiában m, vagy Tokióban élünk, hogy akkora forgalom legyen, hogy ne lehessen sose előzni. Ha meg gyorsan megy addig leszarom amíg nem vekem szembe jön. Mi mást lehet tenni? Minek hergelitek magatokat minden nap ezen?
2022. dec. 16. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/35 anonim ***** válasza:
52%

#27 Statisztikáról szeretnél beszélni? Oké.


A németeknél az autobahn sebességkorlátozások nélküli szakaszain a baleseti, illetve halálozási ráta egyaránt tökéletesen átlagos a világviszonylathoz hasonlítva. Forrás: [link]


Arról a helyről beszélünk, ahol 300-zal megy az ember és levillogják. Forrás: [link]


Szeretnél még tényekről beszélni?


A VALÓSÁG az az, hogy nem a gyorshajtás öl, hanem az idióta emberek. Ebből két dolog vonható le:

1. A lassan haladó ember is ugyanolyan idióta, mint a gyorshajtó, ezért a túlzottan lassú és a túlzottan gyors haladás is ugyanolyan balesetveszélyes.

2. 50-nel is ugyanúgy lehet halálosan ütközni, mint 200-zal.

2022. dec. 17. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!