Miért az úttestből választják le a kerékpársávot sok helyen?
Biztonságilag teljesen indokolatlan.
A járdán a gyalogosok mennek 3-5 km/h-val. A biciklis 15-18-cal, az autó városban 50-nel.
Miért nem azokat teszik egy úttestre, akiknek a sebessége közelebb áll egymáshoz?
Nem lenne biztonságosabb egy burkolaton 10-15 km/h eltérés, mintha 30-cal gyorsabban húznak el mellettem az autók?
Te nem zagyváltad kissé össze?
Kerékpársáv úttesten tud lenni.
Egyébként vannak hülye megoldások, de elvileg az adott hely sajátosságaihoz igazítják. Keskeny járdából ritkán vesznek el.
Valahogy az autósok többsége tudja, és általában betartja, hogy a bicikli sávban nem autózunk.
A gyalogosok legtöbbje a járdán felfestett sávon simán andalog.
“ Már a te számaiddal is nagyobb a szazalékos eltérés a bringás és a gyalogos között, ”
Csak az ütés energiája nem %-ot számol, hanem az abszolút eltérésből számolandó, kocc esetén.
“ Te nem zagyváltad kissé össze?
Kerékpársáv úttesten tud lenni.”
Gondolom akkor nem hallottál arról, amikor a járda van megosztva. Létezik, csak ez a ritkább.
“Az fel se merult, hogy ezzel is pont az autoforgalmat akarjak csillapitani?”
De felmerült. De ha azt kérdezem, akkor általában az a válasz, hogy ááá neeeem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!