Mennyire tartjátok veszélyesnek a motorozást? Mennyire vagy kiszolgáltatva a többi közlekedési résztvevőknek?
Ha az ember óvatosan csinálja, akkor nem annyira veszélyes?
Egy 125-ccm3 chopperre gondoltam. Nektek mi a vélemenyetek?
Egy ilyen gyorsasági vagy sportmotortól azért rendesen félnék.
125-ös Viragom van, munkába járásra használom, napi kétszer 10 km, félig város, félig országút. Kb. erre való.
Országúton "krúzolni" gyenge. Nem lassú, mert megy 100-110-et is ha muszáj, de gyenge. Nem gyorsul úgy, mint egy autó, és ez sokszor felbazzsa a mögöttem haladó agyát, ami sajnos veszélyforrás, mert akkor is meg akar előzni, ha utána visszalassul 85-re.
Nagyon fasza dolog a cruiser, de a 125 játékszer, alig több mint egy robogó. Ha tényleg motorozni akarsz, akkor 250-400 minimum. Maradj a cruisernél, élménymotor, de nem úgy mint egy idomos sportmotor. Nem adrenalinhajcsár hanem tényleges élménymotor. De 125-öst csak akkor, ha egy év gyakorlás után el tudod adni hogy egy fokkal nagyobbra válts, vagy ha alapvetően kis távokra kell, mint nekem.
22-es!
Akkor arra nem ajánlod a Viragót, hogy időnként elkiránduljak vele egy 300-500 km-re lévő célponthoz?
A tied milyen állapotban van? Mennyit kell majd rá költeni?
"Akkor arra nem ajánlod a Viragót, hogy időnként elkiránduljak vele egy 300-500 km-re lévő célponthoz?"
Semmiképp sem. Egész egyszerűen nem arra való. Természetesen meg lehet vele oldani a dolgot, de messze nem olyan a kényelem, biztonság és az élvezet, mint egy picit erősebb géppel. Jön egy kis emelkedő, máris lelassulsz 75-80-ra, és tol le mindenki. Életveszélyes, főleg a magyar közlekedési "kultúra" mellett. És akkor még nincs is csomag, pláne utas.
"A tied milyen állapotban van?"
Kiváló, minimális tuninggal (a kötekedők kedvéért: forgalmiba bejegyezve).
"Mennyit kell majd rá költeni?"
Az elmúlt öt évben csak kopó alkatrészek, vizsga és tavaszi-őszi átnézés került pénzbe. Egyszerű mint a faék, nincs ami elromoljon.
Veszélyes üzem vigyázz.
De belejössz .
Nézegetem a Viragokat és 3000 Euroért már lehet kapni.
Úgy hogy kb. van bennük 15000 km.
Mik azok a tipikus hibák, amik úgy általában a motorokon kijönnek? Mire kell általában költeni? Mely alkatrészek hibásodnak meg a leghamarabb?
A másik dolog meg a védőruha kérdése. Fontos, hogy védve legyen a derekam, hogy ne fázzak, meg gondolom az sem mindegy, milyen sisak van rajtad.
nincs kimondottan olyan hiba ami minden motoron kijön
minden tipusnak megvannak a saját betegségei
amikre költeni kell az kb 10000km után új gumi 40-50 ezer
3-4000 km olajcsere, én minden 2. olajcserénél cserélek szűrőt
8-15000 km után szelephézag ellenőrzés, ezt szerelő olcsón megcsinálja de othhon is meglehet
1 évente hütőviz csere
2 évente fékolaj csere
fékeket használattól függ mikor kell cserélni
5000km után láncot is szoktam cserélni
nemtudom kihagytam-e valamit de nagyjából enyi + még a müszaki 2 évente
védőfelszerelés az 100-150 ezerből megvan ha jó helyről veszed, van ahol 2x anyi ugyan az a termék mint más oldalon
derekadat 15 fok alatt érdemes védeni ha fázós vagy
ha télen akarsz motorozni akkor mindenképp vegyél téli gumit meg markolatfűtés is jó dolog
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!