Európai egyezmények kötelezhetik a Renault-ot hogy foglalkozzon a Magyarországon nem forgalmazott, de behozott autóikkal?
Vettem egy Renault Fluence ZE a hapek külföldről hozta, később pedig a márkaszervízbe akartam időpontot kérni. Kifogásolták hogy ezt a tipust nem forgalmazták Magyarországon.
A kötelező szervízt sikerült elintézni máshol de mi a helyzet az akkumulátorral?
9: tehát lehet "okosba" megoldani a lekapcsolást és végrehajtani a szervizelést.
A probléma mégis az, hogy nagyjából mindössze 3500 darabot gyártottak le, és az akksi banktulajdonosa látja, melyik autó után nem jön pénz. Az alvázszám alapján viszonylag könnyen megtalálhatják az "alvó" autót, amelyik a Renault gyárral se kommunikál, mert kivették belőle a SIM-kártyát.
Nagyon nem volt átgondolt ez a vétel, de elhiszem, hogy kinézetre egy jó vásár volt.
2018 decemberében vettem mostmár csak nem áll meg
az autó 2012-es Nyilván ha nincs rendezve a tulajdonjog már régen megállt volna
Hm. Kérdésed leírása alapján mostani vételnek tűnt.
Akkor az egészből az a lényeg, hogy újkorában se volt a Renault az akksi tulajdonosa, hanem valamelyik francia pénzintézet. Az akksi problémádra biztosan nem mozdul a Renault, és senki nem is kötelezheti.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!