Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Európai egyezmények kötelezhet...

Európai egyezmények kötelezhetik a Renault-ot hogy foglalkozzon a Magyarországon nem forgalmazott, de behozott autóikkal?

Figyelt kérdés

Vettem egy Renault Fluence ZE a hapek külföldről hozta, később pedig a márkaszervízbe akartam időpontot kérni. Kifogásolták hogy ezt a tipust nem forgalmazták Magyarországon.


A kötelező szervízt sikerült elintézni máshol de mi a helyzet az akkumulátorral?


2020. aug. 18. 19:14
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
Mivan az akkuval, mit akarsz rajta szervizeltetni?
2020. aug. 18. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:

Hát ezt nevezem aztán tudatos vásárlásnak. 5 mp utánanézés: "A Renault-nál ez a modell bukás volt, párezer darab után abbahagyták a gyártását. Itthon nem forgalmazták, külföldön pedig jellemző volt az akkubérletes konstrukció. Csak rendezett akkumulátorjogú autót szabad venni."

Ezzel fogsz még szívni...

2020. aug. 18. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 anonim ***** válasza:
És hogyé vetted ezt a 100 km hatótávolságú gépet?
2020. aug. 18. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 anonim ***** válasza:

Szóval, az akkumulátor nem számít bele az autó vételárába, hanem a vevőnek ezt a nem elhanyagolható fontosságú alkatrészt (amely az autó árának akár a felét teszi ki) bérleti konstrukcióban, havi részletekben fizeti. Ilyenkor általában egy bankot is bevonnak az üzletbe, tehát az akkumulátor nem is a vevőé és nem is a Renault-é, hanem egy pénzintézeté.


Vannak viszont olyan csúf, gonosz emberek, akik lelkifurdalás nélkül eladják ezeket a kocsikat például olyan kelet-európai piacokra, ahol nem sokat tudnak ezekről a dolgokról az emberek. Minden elektromos Renault-ban van egy SIM-kártya, a kocsi ezen keresztül folyamatosan kommunikál a Renault-központtal. Ha ezt a kártyát eltávolítják, az autó mozgásképes marad és akár el is lehet adni - de előbb-utóbb eljön az az idő, például egy szervizlátogatás, amikor muszáj megint online kapcsolatba hozni az autót. Ilyenkor szokott előfordulni az a kellemetlen eset, hogy a központ azonnal letiltja a kocsi elektronikáját, és a Zoé, Fluence vagy Kangoo ZE nem mozdul többé, amíg valaki nem rendezi az akkumulátor-tulajdonos bank felé a felgyülemlett hátralékot.


Vagyis szívás volt megvenni.

2020. aug. 18. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 A kérdező kommentje:
Azt még nem mondtam hogy természetesen saját akkus akkora madár nem vagyok
2020. aug. 18. 20:55
 6/19 anonim ***** válasza:
Garancia lejárta után tudtommal már nem, viszont nehezen tudom elképzelni, hogy egy márkaszerviz ezért elküldjön... nem kell nekik a pénzed, vagy mi? Nem értem.
2020. aug. 18. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 anonim ***** válasza:
5: Ha így van, akkor miért nem a márkaszervizben végeztetted el a kötelezőt, miért vitted máshoz?
2020. aug. 18. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 anonim ***** válasza:
5: és ha nem az eredeti akksi van benne, akkor mi a problémád vele?
2020. aug. 18. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 A kérdező kommentje:

Mert akkor még nem jutott eszembe a csodálatos és mindenható európai únió

És igen beszéltem velük személyesen is


Nyilván őket nem izgatja ha megáll az autó 'hozzad csak nyugodtan legalább rendezed amivel tartozol'


Egyébkét meg az furcsa hogy pusztán a márkaszervíz elkerülésével meg lehet kerülni a lekapcsolást mert akkor van egy jó autóm

2020. aug. 18. 21:10
 10/19 A kérdező kommentje:
8 öreg 12KWh van már csak benne
2020. aug. 18. 21:12
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!