Miért nincs a Dunán 30 kilóméterenként egy-egy híd?
Miért nincs a Dunán 20-30 kilóméterenként egy-egy híd?
Budapesten elég sűrűn vannak, ami érthető is. De Dél-Magyarországon már kevésbé.
A komp közlekedésnél kényelmesebb lenne és a komp is korlátozottan megy alacsony vízállásnàl.
Làtlnátok értelmét?
#10#
Alapvető hülyeség.
Lopni is akkor tudnak, ha el tudják valahová könyvelni a költségeket, ha nincs pl híd építés, nincs lehetőség sem.
A nagy beruházásokon meg az jár jobban, akik közelebb vannak a csúcshoz, nem pedig az aki a sokadik alvállalkozóként az építő lesz.
Az építő munkát általaban kisebb cégek végzik, amelyeket szinte nem is ismer a közvélemény. Az egyik földmunkával foglalkozik, a másik betonoz, a harmadik aszfaltoz, stb.
Azon a szinten nem lehet nagy pénzeket lenyúlni, nem ők férnek hozzá először a zsíros bödönhöz.
Sehol nem építenek 30 kilométerenként hidakat, még az USA-ban sem.
#10-es vagyok.
Persze van más oka is.
Hajózási meg mindenféle szempontok, de azt azért nem mondanám hogy a 10-es hsz. Egy az egyben hülyeség
Pedig totál hülyeség. A felsorolt anyagok honnan vannak? A teremtő isten adja ajándékba?
Tudod, mi minden kell egy hídhoz?
Lenyúlások nélkül is milliárdok.
10#-est jót mondott.
Nem is tudom miért pontozták le ráadásul ketten.
Itt vannak bérkommentelők?
11# 1-2 hídról beszélünk. Leginkább Bajától délre. Semmi műemlék jelleggel és 1-1 sávval.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!