Azok akiknek hasznos lenne biztosan de egy híd nagyon drága, ha nem használják elegen akkor nem éri meg. Vélhetően ez a helyzet.
2018. okt. 21. 23:58
Hasznos számodra ez a válasz?
2/14 anonim válasza:
Amit az első írt!
Nem 2 forint egy hidat felhúzni!
A komp meg óránként jár a legtöbb helyen.
2018. okt. 22. 00:29
Hasznos számodra ez a válasz?
3/14 anonim válasza:
Azért mert csóró az ország. Jó reggelt. Egyébként Budapesten is legalább két híd hiányzik még.
2018. okt. 22. 01:29
Hasznos számodra ez a válasz?
4/14 anonim válasza:
Hármas, sokkal inkább arról van szó, hogy bizonyos forgalomsűrűség alatt akàrhogy is számolsz, nem fog megtérülni a hídépítés. Talán Mohácsnál lenne még egy, ami gazdaságilag indokolt, a többi helyen aligha - nézd csak meg a meglèvő hidak és kompok forgalmi adatait.
2018. okt. 22. 05:50
Hasznos számodra ez a válasz?
5/14 anonim válasza:
Sőt, lehetne egyetlen nagy híd. Egy cső, ami alatt folyik a Duna.
2018. okt. 22. 06:59
Hasznos számodra ez a válasz?
6/14 anonim válasza:
Budapesten is elég lenne kettő híd, a többi felesleges pénz kidobás volt. Ha szét osztanák akkor lehet hogy 30 km-enként lenne.
2018. okt. 22. 07:55
Hasznos számodra ez a válasz?
7/14 anonim válasza:
Két nem létező autópályának a hídjárt már megépítették a Dunán keresztül, pont emiatt. Már ez is hatalmas eredmény.
2018. okt. 22. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
8/14 anonim válasza:
A drágaságon túl, a hidak árvízvédekezési szempontból is plusz problémát jelentenek egy folyón, a hídlábaknál torlódik az uszadék, jég.
Jelenleg ez nem különösen nagy probléma, de ha a Duna egész vonalán 20-30kilométerenként hidak lennének, sokkal kritikusabb helyzetekkel kellene számolni.
2018. okt. 22. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
9/14 anonim válasza:
Azért mert csóró az ország. - Így van. Szegény németek, franciák, norvégok, britek, amcsik, japánok stb. még csóróbbak mint mi. Ők csak oda építenek hidat, ahová kell.
2018. okt. 22. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
10/14 anonim válasza:
És miért drága a híd?
Beton van. Cement van. Vasanyag van. Szakemberek vannak. Jaaaaa, hogy a vállalkozó akkor nem tud annyit kiszámlázni (ellopni) amennyit akar. Ez nem az ország csórósága. Tízmilliókat elkérni csak a tervekért környezet meg hatás tanulmányokért? Több tíz milliót? Mikor a volt állami cégek mint pl ÉSZAK TERV röhögve megcsinálták az ilyet. És ez még csak a papír munka, az igazán zsíros falat azé aki a munkagépeket munkásokat adja. Na azok kaszálnak, nem is kicsit. Némelyiknek felér egy lottó ötössel ha behúz egy ilyen tendert. Na ezért drágák a hidak.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!