Váltsak oktatót vagy van remény a változásra?
Válts, egyértelműen.
Nekem is hihetetlenül rossz viselkedésű oktatóm volt, ami engem mondjuk hidegen hagyott, de motorral (ráadásul sajáttal) ez ugye más :D Mégis váltanom kellett, mert kijelentette, hogy nem tudok váltani és ő nem hajlandó több órát adni, amíg meg nem tanulok (??? menjek ki a forgalomba illegálisan? nem gond, de szerintem tudtam váltani, mást nem, de azt igen. honnan vette, hogy nem, passz). Ez hasonló ahhoz, amit te írtál, csak a te oktatód még érdekesebb.
Amúgy forgalmas budapesti utakon nekem is gyorsan kellett mennem, de az elején azért kis utakon mentünk, egy kezdőnek bőven sok az is. De nem tudom, mi az előírás náluk e téren, de azért rátaposni a gázra erős, bár elvileg ha bepánikolsz, ő tudja kezelni a helyzetet, max. szívrohamot kapsz (akár csak túlzóan), de hol fáj az neki...? A negyede miatt is jogosnak tartom az oktatóváltást. Mi az, hogy nem tanít meg parkolni? A párom iszonyú sok órát vett parkolásból, ez az oktatónak és az iskolának csak jó volt...
Az, hogy olyan vezetést várnak el, amit soha nem fogsz alkalmazni később, az normális, ezért jó végre oktató nélkül vezetni, a családban mindenkinek nagy megkönnyebbülés volt, hogy csinálhat, amit akar, tág keretek között. Bár a váltótenyerezés elég vadul hangzik, lehet úgy egyáltalán váltani?
Könyvek :D Mondom, én motorozni tanultam, de könyvből max. a kresz ment, nagyon furcsa még az elindulást is könyvből olvasni, teljesen absztrakt, ezt csinálni kell, nyilván.
Parkolni megtanulni könyvből, aha.
S ha nem tudod a felváltást, miért nem mondja el? Ez legalább motoron nem volt, akkor váltottam, amikor nekem tetszett, illetve muszáj volt.
A forgalmat pedig inkább akadályozd, minthogy baleset legyen, én ezt mondanám neked és erre gondolok akkor is, amikor tötymörgők akadályozzák meg a szerpentinezést... Nyilván igyekezz lehetőség szerint haladni, de ezt normálisan is el lehet mondani, elég baja van az embernek, az oktatónak pont nem kéne bunkónak lennie.
Bocs, érzékeny vagyok erre a témára s kissé lereagáltam.
Zavar, lassít, megéri váltani szerintem. S ne legyen már neki jó, én benne akarnék lenni ama emberek halmazában, akik otthagyták, hátha elég sok ilyen lesz és történik valami? Bár már kinőttem a naivitásból, de vannak még csodák.
Ha nem váltasz, akkor az lesz, hogy ott állsz majd 30 órával a hátad mögött és nem tudsz semmit. Akkor jön a dilemma, hogy megéri-e még váltani vagy inkább menjél most már vizsgázni így. Tele van ilyen kérdésekkel ez az oldal.
Szóval te még időben vagy, válts amint lehet.
Szerintem is keress másik sulit. Ha itt Ő a tulajdonos én innen mennék minél messzebb.
Én nulla tudással mentem vezetni. már rögtön első alkalommal a vezetőülésbe ültem. Én vezettem a rutinpályáig és vissza is.
Először még Ő váltott, én csak kormányoztam nyomtam a gázt és a féket. A kereszteződésekben is Ő vitt át. Segített bejutni a rutinpálya sorompóján.
A pályán meg kezdődött az oktatás. Először lassan tanultam meg menni. Az elindulást és a váltást gyakoroltuk. Tolattunk. Aztán a kézifékes indulást és a parkolásokat.
Minden alkalommal én vezettem oda-vissza a rutinpályáig. A gyakorlások vége felé, mikor már a vizsgaútvonalak nagy részét végigjártuk, rám bízta merre akarok menni, mit akarok gyakorolni. Volt, hogy visszakértem magam a rutinpályára, mert gyakorolni akartam a tolatva parkolást.
Nagyon türelmes ember volt, még akkor sem kiabált, amikor tényleg megérdemeltem volna. És bármilyen rosszul ment egy adott alkalom, a következőnél ugyanolyan mosolyogva és lelkesen várt.
Szerettem nála tanulni.
Szóval keress minél előbb egy másik oktatót, aki valóban tanít, ordibálás helyett és nem kapod a kormány után.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!